mahak

ارتودنسی نامرئی چه کاربردی دارد؟

0 گؤروش
یازار:‌

اینویزیلاین  یا ارتودنسی نامرئی چیست ؟

در روش ارتودنسی نامرئی از یک سری قالب های پلاستیکی شفاف استفاده می شود.

در این روش از نیروی ثابتی برای حرکت دادن دندان ها به صورت موثر استفاده شده است.

این ارتودنسی متحرک بوده و هر دو هفته یکبار تعویض می شود.

پلاک های اینویزیلاین شباهت زیادی به محافظ های سنتی دهان دارند که از یک پلاستیک شفاف ، سبک و نازک ساخته می شود.

پلاک های اینویزیلاین در تمام طول شبانه روز بجز هنگام مسواک زدن و نخ دندان کشیدن باید استفاده شود.

در مدتی که شما پلاک های متحرک را می پوشید ، دندان های شما  به تدریج حرکت داده می شوند .

این حرکت تا زمانی که نتایج مورد نظر بدست آید ادامه خواهد یافت.

خیلی از افراد که به یک متختصص ارتودنسی مراجعه میکنند میگویند که دوست ندارند براکت های ارتودنسی روی دندان های آنها دیده شود و اگر در تهران باشید میتوانید به یک متخصص ارتودنسی در تهران مراجعه کنید و شما همیشه در جواب شما بهترین دکتر ارتودنسی میگوید که اگر بتوانیم این کار را برای شما انجام میدهیم و باید دندان های شما قابلیت این را داشته باشد تا بتوانیم ارتودنسی نامرئی را اجرا کنیم.

ارتودنسی نامرئی هم مانند تمامی مدل های ارتودنسی باید مراحلی طی کند و اگر همکاری بیمار نباشد دکتر ارتودنسی در تهران هم نمیتواند برای شما کاری را انجام دهد. جدا از کارهایی که یک متخصص و دکتر ارتودنسی انجام میدهد بیمار و مراجعه کننده هم باید همکاری های لازم را با دکتر انجام دهد تا بتواند بهترین نتیجه را برای خود به همراه داشته باشد.

پس حتما هنگامی که به دکتر مراجعه میکنند شرایط دقیق خود را بازگو کنید تا متخصص و یا دکتر ارتودنسی بتواند در آخر کار بهترین و زیباترین دندان ها را تحویل شما مراجعه کننده عزیز دهد . با انجام این کار و نتیجه رضایت بخش هم شما خوشحال میشوید و هم دکتری پیش آن مراحل درمان را گذرانده اید.

 

آردینی اوخو
سه شنبه 14 اسفند 1397
بؤلوملر :

چند پیشنهاد فوق العاده برای پیشگیری از فشار خون

0 گؤروش
یازار:‌


چند پیشنهاد فوق العاده برای پیشگیری از فشار خون

فشار خون بالا یکی از مشکلات اساسی در سالمندان است. فشار خون باید در حد طبیعی باشد و از این حد فراتر و یا پایین تر نیاید. حفظ سطح نرمال فشار خون موجب رسیدن خون و اکسیژن کافی به بافت های بدن می شود. در این مقاله در مورد فشار خون و راه های  پیشگیری از فشار خون را توضیحاتی خواهیم داد.

فشار خون چیست؟

فشار خون به نیرویی گفته می شود که موجب رساندن اکسیژن و مواد مغذی به بافت های بدن می شود. نقش حیاتی فشار خون را می توان در جا به جایی سلول های سفید و پادتن های حفاظتی و هورمون های بدن نیز مشاهده کرد. از طرفی فشار خون مواد زائد را از سلول های بدن پس می گیرد.

خون نیز نقش اساسی در بدن داشته و در جلوگیری از خونریزی از طریق ایجاد لخته و حفظ دمای بدن نقش دارد.

فشار خون بالا چه خطراتی در بدن ایجاد می کند؟

همان طور که گفته شد وظیفه ی فشار خون رساندن اکسیژن و مواد مغذی به بافت ها و گرفتن ماده زائد و رساندن آن ها به قلب است. در صورتی که در حد نرمال نباشد موجب عدم خونرسانی درست به قلب شده و این یعنی تهدید برای عضله ی قلب.

تاثیر فشار خون بالا روی سرخرگ ها

سرخرگ ها دارای انعطاف پذیری خاصی برای عبور خون هستند. در صورتی که فرد دچار فشار خون باشد این بافت های داخلی رفته رفته گشاد و تخریب می شوند.این موضوع نیز سبب تجمع چربی ها شده و موجب بیماری های بعدی و خطرناک می شود.

تاثیر فشار خون بالا روی قلب

قلب نیز همانند دیگر عضلات نیازمند خون است. اگر خون کافی و با فشار مناسب وارد قلب نشود منجر به مشکلاتی نظیر ضربان قلب نا منظم،درد در ناحیه ی قفسه ی سینه و سکته ی قلبی می شود.  جهت پیشگیری از سکته ی قلبی می توانید از محصولات کمک درمانی فوراور استفاده نمایید.

متخصصان نمایندگی کمپانی فوراور در زمینه ی تولید محصولات گیاهی دارای محصولات فوق العاده عالی در زمینه ی بیماری فشار خون بالا و قند خون هستند. این محصولات گیاهی و طبیعی بدون عوارض بوده و در بهبود و پیشگیری از بیماری هایی نظیر قند،کلسترول و فشار خون معجزه می کنند. از محصولات فوق العاده با کیفیت فواور ایران در زمینه ی پیشگیری فشار خون بالا ژل آلوئه ورای خالص فوراور است که منجر به  بهبود روند فشار خون در بدن می شود. 

آردینی اوخو
جمعه 10 اسفند 1397
بؤلوملر :

آموزش آرایشگری برای بانوان

0 گؤروش
یازار:‌

دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان

 

در دوره های آموزشی الماس نشان بهترین ها را به شما یاد خواهند داد

در این دوره ها با بکار گیری بهترین استادان آرایشی در کمترین زمان شما را به یک متخصص تبدیل میکند

دوره شینیون

 

در این دوره آموزشی یاد خواهیم داد انتخاب شینیون صحیح مناسب با فرم صورت که یکی از مهمترین ویژگی های یک شینیون کار حرفه ای می باشد. زیرا میتوان با آموزش صحیح عیب های صورت را از بین برد و درآمد خود را دو چندان کرد.

آموزشگاه الماس نشان با تعداد جلسات پایین و مفاهیم کلی و مفید برای هر جلسه آموزش شینیون به صورت سریع و فشرده آموزش های لازم هر دوره را خواهند داد تفاوت آموزشهای ما در این است که بدون اتلاف وقت در کمترین زمان بیشترین بازدهی را خواهید داشت

دوره کوپ

 

در این دوره شما آموزش خواهید دید که چگونه طرح و مدل کوتاهی را انتخاب کرده که متناسب با چهره شخص و جنس مو بوده و زیبایی صورت را نمایان سازد و عیوب صورت را بپوشاند و این مهمترین بخش در آموزش کوتاهی بوده و بعد با استفاده از تکنیک های صحیح و درست انجام کار برای شما رضایت بخش خواهد بود.

آموزشگاه الماس نشان با تعداد جلسات پایین و مفاهیم کلی و مفید برای هر جلسه آموزش کوپ به صورت سریع و فشرده آموزش های لازم هر دوره را خواهند داد تفاوت آموزشهای ما در این است که بدون اتلاف وقت در کمترین زمان بیشترین بازدهی را خواهید داشت

دوره اکستنشن مو

در این دوره آموزش خواهید دید که با نصب صحیح و ظریف دسته های مو بر روی سر کار را انجام داده و نیز نکته های اصلی این کار در این مرحله گفته می شود..

آموزشگاه الماس نشان با تعداد جلسات پایین و مفاهیم کلی و مفید برای هر جلسه آموزش اکستنشن مو به صورت سریع و فشرده آموزش های لازم هر دوره را خواهند داد تفاوت آموزشهای ما در این است که بدون اتلاف وقت در کمترین زمان بیشترین بازدهی را خواهید داشت

 

دوره کاشت ناخن

در این دوره موارد زیر را آموزش خواهیم داد
پدیکور – موادگذاری درست – استفاده درست از ابزار و – روش صحیح مانیکور مواد کاشت – سوهان کشی صحیح و لاک زدن و طراحی های زیباو به روز، با متد جدید می باشد.

آموزشگاه الماس نشان با تعداد جلسات پایین و مفاهیم کلی و مفید برای هر جلسه آموزش کاشت ناخن به صورت سریع و فشرده آموزش های لازم هر دوره را خواهند داد تفاوت آموزشهای ما در این است که بدون اتلاف وقت در کمترین زمان بیشترین بازدهی را خواهید داشت

 

آردینی اوخو
سه شنبه 7 اسفند 1397
بؤلوملر :

ویژگی یک متخصص ارتودنسی خوب

0 گؤروش
یازار:‌

معرفی دکتر ارتودنسی

 

ارتودنسی دندان یکی از مهمترین مسائل یک دندان است و همچنین پیدا و انتخاب کردن یک متخصص کار بلد هم کار آسانی نیست

ما به شما یک دکتر مختصص در این حوزه معرفی میکنیم که دارای کارنامه کاری درخشان و موفقی بوده است

دکتر هادی درویش پور متخصص ارتودنسی در تهران  که دارای درجه دکتری تخصصی در رشته ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت می باشد.

 

وی با کسب رتبه نخست در بالاترین آزمون تخصصی ارتودنسی ایران که در ان افراد زیادی شرکت میکنند و توسط وزارت بهداشت برگزار می گردد، توانست مورد تقدیر وزیر محترم بهداشت و رئیس سازمان نظام پزشکی ایران قرار گیرد.

دکتر درویش پور ، بهترین متخصص ارتودنسی در تهران ، با برترین و مدرن ترین روش ها به تشخیص، پیشگیری و درمان های ارتودنسی و اصلاح ناهنجاری های فک و صورت می پردازد. وی با بهره گیری از به روز ترین انواع بریس های ارتودنسی دنیا، سعی در ارائه بهترین خدماتی که شایسته بیمار است را در اختیار بگذارد و اتفاق خوبی را به ارمغان آوردن لبخندی زیبا برای بیماران دارد که البته تا کنون در این ضمینه بسیار موفق بوده و توانسته رضایتمندی تمامی بیماران خود را جلب کند و به همین خاطر است که محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

به جرئت میتوان گفت در ایران دکتر ارتودنسی خوب زیاد است و انتخاب آنها مقداری مشکل است.

ویژگی یک متخصص ارتودنسی خوب

 

چندتا از ویژگی های یک متخصص خوب را برای شما اعلام میکنم

·         دارای مدرک تخصصی

·         رزومه کاری موفق

·         دارای مقاله های علمی

·         و...

 

اتفاقی در مطب دکتر درویش پور برای هزینه ارتودنسی می افتد به این صورت میباشد

1.      ابتدا ویزیت میشوید

2.      توسط دکتر معاینه میشوید

3.      پس از معاینه هزینه دقیق اعلام میشود

در ضمن در کلینیک دکتر هادی درویش پور میتواند مبلغ درمان را بصورت اقساطی هم پرداخت کنید

آردینی اوخو
دوشنبه 6 اسفند 1397
بؤلوملر :

تاثیر عمل بینی بر چهره خانم ها

0 گؤروش
یازار:‌

تاثیر عمل بینی بر چهره

امروزه خیلی از افراد از مدل بینی خود راضی نیستند و به این باورند که بینی ، صورت آنها را زشت کرده است و زیبایی ندارد

به همین خاطر خیلی از افراد وقتی فکر میکنند و به این نتیجه میرسند که بینی شان به صورتی که دارند نمیخورد به فکر عمل بینی می افتند و صورت خود را به دست و تیغ جراحان بینی میسپارند.

خیلی از افراد پس اینکه بینی خود را عمل میکنند از چهره خود راضی میشوند و به این باور میرسند که جراحی بینی توانسته به بیشتر شدن زیبایی آنها کمک کند. عمل بینی مدل های مختلفی دارد که افراد با توجه به نیازی که دارند مدل عمل خود را انتخاب میکنند.

بینی گوشتی

خیلی از افراد که دارای بینی های تپل و گوشتی هستند به دکتر خود میگویند که نیاز به عمل دارند و از وضعیت فعلی رضایتی ندارد.

شما عزیزان از بهترین جراح بینی در تهران یا ایران سوال بپرسید به شما میگوید که در وضعیتی که هستید عمل بینی گوشتی برای شما مناسب است یا خیر

پس حتما قبل از انجام عمل به یک دکتر مراجعه کرده و سوال خودرا مطرح کنید تا مشاوره و اطلاعات کافی را قبل از جراحی بدست بیاوردید

 

بینی استخوانی

ضخامت پوست در بینی های عضروفی یا استخوانی کمتر است ، پوست انعطاف پذیر تر می باشد، تغییرات بیشتری را می تواند تحمل  کند و دست جراح برای ایجاد تغییر در بینی با تراش استخوان و غضروف بازتر است .

یک جراح مجرب به راحتی می تواند تمام اشکالات بینی استخوانی یا قضروفی را برطرف کند و شکل دلخواه را با توجه به خصوصیات ظاهری سایر اجزای صورت به وجود آورد عمل بینی استخوانی میتواند یک حس خوب به فردی که این کار را کرده بدهد و تاثیر زیادی در اعتماد به نفس فرد متقابل دارد.

 

جراحی بینی با لیزر

 

امروزه جراحی بینی با لیزر طرفداران زیادی پیدا کرده است که در آن بدون نیاز به تیغ جراحی شکل بینی اصلاح می شود. البته جراحی با لیزر برای همه نوع بینی مناسب نیست و در صورتی که بینی کج، عقابی یا استخوانی دارید، باید حتما زیر تیغ جراحی بروید و لیزر نمی تواند به شما کمکی کند.

آردینی اوخو
چهارشنبه 1 اسفند 1397
بؤلوملر :

تاثیر عمل بینی بر چهره خانم ها

0 گؤروش
یازار:‌

تاثیر عمل بینی بر چهره

امروزه خیلی از افراد از مدل بینی خود راضی نیستند و به این باورند که بینی ، صورت آنها را زشت کرده است و زیبایی ندارد

به همین خاطر خیلی از افراد وقتی فکر میکنند و به این نتیجه میرسند که بینی شان به صورتی که دارند نمیخورد به فکر عمل بینی می افتند و صورت خود را به دست و تیغ جراحان بینی میسپارند.

خیلی از افراد پس اینکه بینی خود را عمل میکنند از چهره خود راضی میشوند و به این باور میرسند که جراحی بینی توانسته به بیشتر شدن زیبایی آنها کمک کند. عمل بینی مدل های مختلفی دارد که افراد با توجه به نیازی که دارند مدل عمل خود را انتخاب میکنند.

بینی گوشتی

خیلی از افراد که دارای بینی های تپل و گوشتی هستند به دکتر خود میگویند که نیاز به عمل دارند و از وضعیت فعلی رضایتی ندارد.

شما عزیزان از بهترین جراح بینی در تهران یا ایران سوال بپرسید به شما میگوید که در وضعیتی که هستید عمل بینی گوشتی برای شما مناسب است یا خیر

پس حتما قبل از انجام عمل به یک دکتر مراجعه کرده و سوال خودرا مطرح کنید تا مشاوره و اطلاعات کافی را قبل از جراحی بدست بیاوردید

 

بینی استخوانی

ضخامت پوست در بینی های عضروفی یا استخوانی کمتر است ، پوست انعطاف پذیر تر می باشد، تغییرات بیشتری را می تواند تحمل  کند و دست جراح برای ایجاد تغییر در بینی با تراش استخوان و غضروف بازتر است .

یک جراح مجرب به راحتی می تواند تمام اشکالات بینی استخوانی یا قضروفی را برطرف کند و شکل دلخواه را با توجه به خصوصیات ظاهری سایر اجزای صورت به وجود آورد عمل بینی استخوانی میتواند یک حس خوب به فردی که این کار را کرده بدهد و تاثیر زیادی در اعتماد به نفس فرد متقابل دارد.

 

جراحی بینی با لیزر

 

امروزه جراحی بینی با لیزر طرفداران زیادی پیدا کرده است که در آن بدون نیاز به تیغ جراحی شکل بینی اصلاح می شود. البته جراحی با لیزر برای همه نوع بینی مناسب نیست و در صورتی که بینی کج، عقابی یا استخوانی دارید، باید حتما زیر تیغ جراحی بروید و لیزر نمی تواند به شما کمکی کند.

آردینی اوخو
چهارشنبه 1 اسفند 1397
بؤلوملر :