چند پیشنهاد فوق العاده برای پیشگیری از فشار خون

فشار خون بالا یکی از مشکلات اساسی در سالمندان است. فشار خون باید در حد طبیعی باشد و از این حد فراتر و یا پایین تر نیاید. حفظ سطح نرمال فشار خون موجب رسیدن خون و اکسیژن کافی به بافت های بدن می شود. در این مقاله در مورد فشار خون و راه های  پیشگیری از فشار خون را توضیحاتی خواهیم داد.

فشار خون چیست؟

فشار خون به نیرویی گفته می شود که موجب رساندن اکسیژن و مواد مغذی به بافت های بدن می شود. نقش حیاتی فشار خون را می توان در جا به جایی سلول های سفید و پادتن های حفاظتی و هورمون های بدن نیز مشاهده کرد. از طرفی فشار خون مواد زائد را از سلول های بدن پس می گیرد.

خون نیز نقش اساسی در بدن داشته و در جلوگیری از خونریزی از طریق ایجاد لخته و حفظ دمای بدن نقش دارد.

فشار خون بالا چه خطراتی در بدن ایجاد می کند؟

همان طور که گفته شد وظیفه ی فشار خون رساندن اکسیژن و مواد مغذی به بافت ها و گرفتن ماده زائد و رساندن آن ها به قلب است. در صورتی که در حد نرمال نباشد موجب عدم خونرسانی درست به قلب شده و این یعنی تهدید برای عضله ی قلب.

تاثیر فشار خون بالا روی سرخرگ ها

سرخرگ ها دارای انعطاف پذیری خاصی برای عبور خون هستند. در صورتی که فرد دچار فشار خون باشد این بافت های داخلی رفته رفته گشاد و تخریب می شوند.این موضوع نیز سبب تجمع چربی ها شده و موجب بیماری های بعدی و خطرناک می شود.

تاثیر فشار خون بالا روی قلب

قلب نیز همانند دیگر عضلات نیازمند خون است. اگر خون کافی و با فشار مناسب وارد قلب نشود منجر به مشکلاتی نظیر ضربان قلب نا منظم،درد در ناحیه ی قفسه ی سینه و سکته ی قلبی می شود.  جهت پیشگیری از سکته ی قلبی می توانید از محصولات کمک درمانی فوراور استفاده نمایید.

متخصصان نمایندگی کمپانی فوراور در زمینه ی تولید محصولات گیاهی دارای محصولات فوق العاده عالی در زمینه ی بیماری فشار خون بالا و قند خون هستند. این محصولات گیاهی و طبیعی بدون عوارض بوده و در بهبود و پیشگیری از بیماری هایی نظیر قند،کلسترول و فشار خون معجزه می کنند. از محصولات فوق العاده با کیفیت فواور ایران در زمینه ی پیشگیری فشار خون بالا ژل آلوئه ورای خالص فوراور است که منجر به  بهبود روند فشار خون در بدن می شود. 

جمعه 10 اسفند 1397
بؤلوملر :