mahak

مزایای یک سالن زیبایی خوب

0 گؤروش
یازار:‌

انواع روش های نصب اکستنشن مو

  • چسب کراتین

نوعی چسب بی ضرر است که برای جلوی سر و کسانی که موهای نازک و کم پشتی دارند روش خوبی می باشد، بالاتر از ریشه مو این چسب مالیده می شود و موی اکستنشن روی آن قرار میگیرد و بوسیله گیره موهای طبیعی و مصنوعی با حرارت بهم فشرده میشود و چسبیده می شود.

  • رینگ

این روش برای افراد با موهای نازک و کم پشت زیبایی ندارند و موقع جمع کردن مو رینگ مشخص می شود، در این روش رینگ واشرداری را داخل یک شاخه از مو مصنوعی می گذارند و  با قلاب های مخصوص موهای طبیعی را به داخل همان رینگ می کشند.با انبرک مخصوص ،رینگ ها را فشار محکمی می دهند تا مو ثابت شود و به این طریق موی مصنوعی به طبیعی متصل می شود.

  • دوخت مو

این روش هیچ آسیبی به مو وارد نمی کند هر زمان هم از موی طبیعی می توانید جدا کنید.

  • اکستنشن مو به روش لاینی

سریع ترین روش اکستنشن مو لاینی از بلند شدن پرپشت شدن موهایتان لذت ببرید،زیرا در این روش از چسب یا رینگ استفاده نمیشود.

  •  اتصال حرارتی

که در آن ابتدا یک دسته ی باریک از موها جدا شده و کمی بالا تر از ریشه مو محول چسب ناک خاصی مالیده میشود و یک دسته باریک از موهای اکستنشن روی آن قرار میگیرد سپس به وسیله گیره یا .انبرک ویژه ای این موها به هم فشرده شده حرارت انبرک چسب را ذوب کرده و موهای مصنوعی به موهای طبیعی میچسبد البته در این روش احتمال ریزش و آسیب بیشتراست

شما میتوانید در سالن زیبایی این کار را انجام دهید البته بهترین سالن زیبایی در تهران هم این خدمات را انجام میدهند.

 

اکستنشن مژه

اکستنشن مژه به معنی کاشت مژه موقت می باشد در روش اکستنشن مژه از تارهای مو مصنوعی از جنس ابریشم یا موی انسان بصورت تک به تک به مژه طبیعی با چسب اکستنشن مژه و مواد طبیعی چسبانده می شود، با انجام اکستنشن مژه ضخامت و رنگ مژه ها تغییر می کند استفاده از این روش برای افرادی که اندازه مژه هایشان کمتر از ۳ میلی متر است پیشنهاد می شود. ماندگاری این روش حداکثر شش ماه است.

 

 

آردینی اوخو
سه شنبه 20 فروردین 1398
بؤلوملر :

کلسترول یا چربی خون چیست؟

0 گؤروش
یازار:‌

کلسترول یا چربی خون چیست؟

کلسترول یک ماده ی موم مانند است که یا توسط کبد ساخته می شود و یا از طریق غذا های چرب وارد بدن می شود. میزان مناسب آن برای عملکرد های حیاتی در بدن مورد نیاز است که میزان زیاد آن که به بیماری چربی خون معروف است موجب بیماری های قلبی عروقی و مشکلات زیادی در بدن می شود.

انواع کلسترول

·        ال دی ای:  نوع بد کلسترول بوده و در دیواره ی رگ ها رسوب می کند.

·        اچ دی ال: کلسترول خوب بوده و به دفع ال دی ال از بدن کمک می کند.

·        وی ال دی ال: نوعی کلسترول بد بوده که از طریق مواد غذایی چرب، الکل و قند خون در بدن ایجاد می شود.

راه های درمانی کلسترول خون

برای درمان کلسترول و چربی خون راه های زیادی وجود دارد. ورزش کردن، تغذیه ی مناسب و عدم استفاده از فست فود و غذا های چرب، عدم استفاده از الکل و ترک مواد مخدر و... راه های ساده ی پیشگیری از ابتلا به چربی خون و حتی درمان چربی خون هستند.

بهبود چربی خون با محصولات فوراور ایران

شرکت فوراور ایران در زمینه ی بهبود بیماری کلسترول خون دارای محصولاتی ارگانیک است. امروزه بیشتر پزشکان استفاده از دارو های گیاهی را به جای دارو های شیمیایی توصیه می کنند. محصولات گیاهی بهبود چربی خون فوراور شامل:

1.      مکمل ویتامین بتا کر: که این محصول شامل ویتامین ای، آ و سلنیوم بوده و برای بهبود چربی و کلسترول خون و همچنین بهبود دیابت بسیار مناسب است.

2.      مکمل سیر و آویشن: سیر در کاهش کلسترول ال دی ال تاثیر زیادی دارد. این مکمل حاوی سیر بوده و با مصرف آن می توانید چربی های اضافی بدن خود را به طور کامل از بین ببرید. این مکمل در کمک به هضم غذا و بهبود بیماری های تنفسی نیز تاثیر عالی دارد.

3.      مکمل امگای فوراور: این مکمل شامل امگا 3،6 و 9 بوده که حاوی روغن ماهی بوده و در بهبود بیماری های قلبی عروقی موثر بوده و چربی های رسوب کرده در دیواره ی رگ ها را از بین می برد.

4.      لیسیوم پلاس یک ماده ی تقویت کننده ی سنتی است. این مکمل حاوی عصاره ی شیرین بیان بوده و از طریق سم زدایی در بدن به بهبود بسیاری از بیماری های در بدن کمک خواهد کرد. در صورتی که مشکل کبدی موجب ایجاد بیماری چربی و کلسترول خون در شما شده است این محصول را از دست ندهید.

5.      نوشیدنی خالص آلوئه ورا ژلی یک پاک کننده ی گوارشی به تمام معنا است. این محصول در بهبود بیماری های گوارشی و کاهش قند و کلسترول خون معجزه می کند.

6.       مکمل سلامت قلب با کو آنزیم از دیگر محصولات بهبود بیماری چربی خون است. این محصول تمامی مواد لازمی که برای سلامت قلب و عروق لازم است را داراست.

 



آردینی اوخو
چهارشنبه 14 فروردین 1398
بؤلوملر :