mahak

دوربین مدار بسته لامپی

0 گؤروش
یازار:‌

دوربین مدار بسته لامپی 

دوربین مدار بسته لامپی با زاویه ی دید 360 درجه قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت از یک سالن با ابعاد حدود 80 متر را دارد , امکان انتقال و ضبط صدا در این دوربین ها به صورت دو طرفه وجود دارد که ویژگی منحصربه فردی محسوب می شود .

با خرید دوربین لامپی می توانید محیط را با زاویه ی دید 360 درجه رصد کنید و تصاویری با کیفیت را مشاهده نمایید .

دوربین مدار بسته مخفی لامپی ظاهری دقیقا شبیه به یک لامپ دارد و شما می توانید با خیال راحت آن را در هر محیطی که می خواهید نصب کنید .

قیمت دوربین مدار بسته لامپی 

قیمت دوربین لامپی 360 درجه با توجه به کارایی که دارد به صرفه است , این نوع دوربین ها تصاویری تا حجم 32 گیگابایت را در خود جای می دهند و تا 8 روز می توانند فایل ها را در حافظه خود ذخیره کنند .

مشخصات فنی دوربین مدار بسته لامپی

کیفیت 2 مگاپیکسل FULL HD

تکنولوژی : تحت شبکه IP

360 درجه پانوراما

وای فای

بدون نیاز به دستگاه ضبط

ساپورت رم تا 32 گیگابایت

صدا دو طرفه (قابلیت مکالمه)

4 تصویر

فشرده سازی : H.264

سنسور: CMOS

انتقال روی موبایل و اینترنت بدون نیاز به آی پی استاتیک

قابل نمایش ویدیو ضبط شدن روی گوشی بدون نیاز به خارج کردن مموری از روی دوربین

دوربین لامپی 360 درجه WIFI رم خور فیش آی (دوربین چشم ماهی) دارای تصویر پانورامای فول اچ دی 360 درجه با زاویه دید بسیار وسیع می‌باشد و دارای قابلیت ضبط صدای با کیفیت و امکان مکالمه دو طرفه‌ی اینترنتی است.

دوربین مداربسته بی سیم 360 با حافظه داخلی یک لامپ نیست بلکه یک دوربین مداربسته امنیتی بدون DVR است. این دوربین یک طراحی نوآورانه با کاربری بسیار آسان دارد به طوری که تنها با قرار دادن یک کارت میکرو SD در دوربین و نصب آن در سر پیچ لامپ، به طور خودکار ضبط ویدئو آغاز می گردد. مزیت کلیدی این مدل از دوربین های لامپی این است که برای نصب و راه اندازی آن به هیچ دانش فنی و یا کابل کشی خاص و حتی دستگاه ضبط ویدئو (DVR) نیازی نخواهید داشت.


آردینی اوخو
جمعه 8 تیر 1397
بؤلوملر :

شماره مشاوره تلفنی رایگان

0 گؤروش
یازار:‌

شماره مشاوره تلفنی رایگان 

از پیدایش نسل بشر، انسان‌ها همواره با مشکلاتی مواجه بوده‌اند که آن را با ریش‌سفیدان در میان می‌گذاشتند و از آنان راهنمایی می‌گرفتند اما امروزه با توجه به پیشرفت سریع فنّاوری، تغییرات اجتماعی و فرهنگی، گستره و گوناگونی مشکلات لزوم وجود افراد متخصص و دارای فن و تجربه ضرورت می‌یابد. مشاوره نوعی خدمت یاورانه است که به افراد به هنجار جامعه درزمینهٔ تصمیم‌گیری، مشکلات فردی (استرس، اضطراب و …)، مشکلات تربیتی، تحصیلی، شغلی، خانواده و ازدواج و … کمک می‌کند.

مشاوره تلفنی امکان در دسترس بودن مشاور را برای عموم مردم مهیا می‌سازد. زمانی که افراد بدانند که در هر شرایطی می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با متخصص اهل‌فن در میان بگذارند، احساس آرامش و اطمینان خاطر می‌کنند. مشاوره تلفنی برخلاف مشاوره حضوری در هر مکان و زمانی میسر است. این نوع مشاوره به دلیل سریع و مقرون‌به‌صرفه بودن برای تمامی اقشار جامعه مفید و قابل‌دستیابی است. همچنین مراجع می‌توانند با صرف وقت کمتر و بدون اینکه اجازه دهند تا مشکلاتشان تا حدی حاد شود تا ادامه حیات را برایشان سخت و طاقت‌فرسا کند از خدمات مشاوره بهره‌مند گردند.

مزایای مشاوره تلفنی رایگان 

شماره مشاوره تلفنی رایگان به راحتی در اختیار همه افراد قرار گرفته می شود و خوبی این نوع مشاورات در صرفه جویی در زمان و هزینه هاست .

با تماس با این مجموعه ها در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید و در کوتاهترین زمان به مشاورانی با تجربه و زبده وصل شوید , نیاز به پرداخت هیچ حق ویزیتی نیست و تنها مبلغی به صورت دقیقه ای محاسبه شده و شما به راحتی می توانید به مدیریت زمان مشکل خود را با مشاور در میان گذاشته و راهکاری مناسب برای آن بیابید .

شماره مشاوره تلفنی رایگان شهرستان ها :

مشاوره تلفنی رایگان یکی از خدمات خوبی است که اخیرا مرکز مشاوره ها اقدام به ارائه آن نموده اند , به این ترتیب که شما در منزل , محل کار خود و یا هر جای دیگری با در اختیار داشتن شماره مشاوره تلفنی رایگان با مرکز تماس گرفته و از آن ها راهنمایی های لازم را دریافت می کنید . 

به دلیل امکان مشاوره تلفنی با تلفن همراه وجود دارد فرقی نمی کند که شما در کدام شهر باشید تنها با یک تماس از مشاوره رایگان خانواده برخوردار شوید .



آردینی اوخو
پنجشنبه 7 تیر 1397
بؤلوملر :

تجهیزات دوربین مداربسته

0 گؤروش
یازار:‌

تجهیزات دوربین مداربسته 

دوربین های مداربسته بنا به انواع و اقسامی که دارند دارای تجهیزات مختلفی هم هستند , در این زمینه نمایندگی های و حتی فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی دوربین مداربسته نیز وجود دارد و شما با شناسایی نوع نیاز و نوع دوربین خود می توانید بهترین نوع آن را تهیه فرمایید .

تجهیزات دوربین مداربسته شامل دستگاه ها و کابل های مختلفی است و هر کدام هم کاربرد مخصوص به خود را دارند و جزء ضروریات و متعلقات دوربین مداربسته می باشند .

فروش تجهیزات دوربین مداربسته 

همانطور که اشاره شد فروش قطعات دوربین مداربسته در بسیاری از فروشگاه ها صورت می پذیرد اما به هنگامی که یک پک کامل دوربین مداربسته را تهیه کنید دیگر نیازی به خرید تجهیزات دوربین مداربسته ندارید .

قیمت پک کامل دوربین مداربسته در مقایسه با خرید دوربین و تجهیزات به طور جداگانه به صرفه تر و اقتصادی تر است .

انواع تجهیزات دوربین مداربسته 

1. هارد مخصوص ذخیره تصاویر

هارد های معمولی بیشتر مناسب کامپیوتر های شخصی هستند که روزانه چند ساعتی روشن هستند و حتی در زمان روشن بودن بسیار کم به کار رایت می پردازند. دوربین های مداربسته ۲۴ ساعته در طول روز ۷ روز هفته و در طول کل ماه و سال خاموشی نداشته و دائم در حال ذخیره اطلاعات می باشند، از این رو نمی توان از هارد معمولی در دوربین مداربسته استفاده کرد. به منظور تهیه هارد مناسب برای دوربین مداربسته باید با کارشناسان مشورت کنید.

2. مانیتور یا نمایشگر تصویر

در سیستم دوربین مدار بسته، برای نمایش تصاویر ارسالی دوربین مداربسته، از صفحات نمایشگر استفاده می شود . انتخاب اندازه این مانیتور به عواملی مثل فاصله مانیتور از بیننده، تعداد دوربین های مداربسته قابل نمایش، رزولوشن تصویر و .. بستگی دارد.

3. لنز دوربین مداربسته

همانطور که می دانید برای تشکیل تصویر باید بازتاب نور از جسم روی پرده ای تشکیل شود. مثلا برای اینکه ما جسمی را ببینیم، عدسی چشم ما باید نور انعکاسی از جسم را روی شبکیه متمرکز کند. در دوربین های مدار بسته انجام این کار به عهده ی لنز است. لنز سیگنال های نوری را جمع آوری می­کند و روی سنسور متمرکز می کند تا تصویر تشکیل شود. در هر لنز یک یا چند عدسی وجود دارد که با کمک آنها پرتوهای نوری متمرکز می­ شوند.


آردینی اوخو
پنجشنبه 7 تیر 1397
بؤلوملر :

دوربین مداربسته تحت شبکه

0 گؤروش
یازار:‌

دوربین مداربسته تحت شبکه 

دوربین های جدیدی که برای انتقال تصاویر و اطلاعات از اینترنت استفاده می کنند , این نوع دوربین ها تمام محدودیت های سیستم های آنالوگ را پوشش داده و جایگزین خوبی برای آن ها شده است .

این نوع دوربین ها بعد از اینکه اولین بار در سال 1996 ساخته شد طرفداران زیادی پیدا کرد , اگرچه قیمت دوربین مدار بسته تحت شبکه بالاست اما تصاویر ضبط شده توسط این دوربین ها از کیفیت بالایی برخوردار است و همین هم فروش دوربین تحت شبکه را افزایش داده است . 

فروش دوربین مداربسته تحت شبکه 

دوربین های تحت شبکه در انواع مختلفی موجود هستند .

دوربین تحت شبکه ثابت : فروش دوربین مداربسته تحت شبکه از این نوع با استقبال بیش تری مواجه شده است , این دوربین ها جزو پرکاربردترین ها در این عرصه هستند .

دوربین های تحت شبکه دام : دوربین های آی پی  IP تحت شبکه دام به شکل نیم کره بوده که عموما در محیط های داخلی مسقف مانند محیط های اداری، تجاری، مسکونی و فروشگاها مورد استفاده بوده و نصب آن در محیط های صنعتی توصیه نمی گردد.

نصب دوربین مداربسته تحت شبکه 

در اینجا قصد داریم به آموزش نصب دوربین مداربسته تحت شبکه بپردازیم .

برای نصب دوربین مداربسته IP دو راه حل کلی وجود دارد و شما باید بسته به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب نمایید.

در سیستم نظارتی تحت شبکه معمولا از دو روش برای ذخیره تصاویر استفاده می شود. یکی از آنها استفاده از دستگاه NVR است که برای ضبط و بازبینی تصاویر دوربین تحت شبکه طراحی شده است.

روش دوم استفاده از یک کامپیوتر یا سرور برای ذخیره اطلاعات می باشد که معمولا شرکت ها یا سازمانهای بزرگ از این روش برای اتصال سیستم نظارتی خود به شبکه داخلی از آن استفاده می نمایند.

از دلایل دیگر استفاده از سرور برای ذخیره اطلاعات ، استفاده از نرم افزارهای نظارتی و تجزیه و تحلیل تصاویر می باشد که این نرم افزارها می توانند پردازش های متفاوتی را بر روی تصاویر انجام دهند.

شما باید با توجه به کاربری سیستم نظارت تصویری خود از یکی از روش های فوق یا ترکیبی از این دو استفاده نمایید.


آردینی اوخو
سه شنبه 5 تیر 1397
بؤلوملر :