فروش سوله دست دو

سوله ها به طور کلی در سه نوع تولید و به فروش می رسند :

•سوله خرپایی 

•سوله تیرورقی

•سوله یو بی ام 

سوله های خرپایی بهترین نوع سوله ها در میان انواع دیگر می باشند که بدون محدودیت در ساخت می توانند برای انواع مشاغل و کاربردها مورد استفاده قرار بگیرند و با توجه به استقبال مردم ، فروش سوله در نوع سوله سبک و فوق سبک آن ها نیز متداول شده و هزینه ی کمی را با توجه به داشتن امکانات و مزایای زیاد در عین منسجم بودن در برابر شرایط جوی و بارهای وارده گوناگون، برای استفاده کننده از آن ها در بردارد.

سوله فروشی در کرج وجود دارد که بسیار مستحکم و منسجم هستند و در مقابل حوادث احتمالی مقاومت کافی را دارند این سوله ها را می توان به صورت نقد و یا اقساط تهیه نمود شرکت های محدودی هم اقدام به فروش سوله اقساطی می کنند که شرایط و ضوابط خاص خود را دارد .

مجموعه ما هم اقدام به فروش سوله دست دو می کند و هم سوله نو . خرید و فروش سوله نو مزایای مختص خود را دارد , کیفیت بالای این نوع سوله ها مورد توجه است و اما سوله های دست دوم هم قیمت نسبتا پایین تری دارند و هم به سرعت آماده و نصب می گردند .

مزیت ها خرید سوله دست دوم نسبت به طراحی یا تولید سوله نو چیست ؟

سوله های کارکرده یا دمونتاژ برای خطوط تولیدی ای مناسب است که در درجه اول نمی خواهند هزینه بالاتری پرداخت کرده و کیفیت سوله خیلی مهم نمی باشد

۱. قیمت فروش بسیار مناسب تر از طراحی و ساخت سوله نو

۲. زمان کمتر برای مونتاژ شدن و استفاده برای راه اندازی واحد صنعتی با استفاده از سوله دست دوم

۳. دارای حق انتخاب سوله ( از لحاظ دهانه و یا قوسی بودن سقف سوله نسبت به نیاز) 


پنجشنبه 23 فروردین 1397
بؤلوملر :