فروش سوله در تهران 

در این مقاله قصد داریم شما را با سوله و مشخصات آن آشنا کنیم :

مشخصات ظاهری سوله

شکل قاب فلزی می تواند بصورت یک قاب ساده باشد یا مرکب و یا با یک ستون وسط یا ستون وسط ترکیبی و یا با یک شیب (یک طرفه) که می توان برای روشنایی در سقف نورگیر نصب کرد. یک طرف و دو طرف سایبان می تواند در اطراف سالن نصب گردد. همچنین در سالن های تولیدی نصب جرثقیل سقفی بسیار متداول است.

ابعاد ظاهری سوله

سالن های سوله می تواند تا دهنه حدود ۶۰ متر تولید شود و معمولا دهنه های سالنهای مورد نیاز از ۱۰ متر تا ۲۵ متر با یک قاب ساده می باشد و متوسط دهنه در صنایع ۲۰ متر وارتفاع معمول ۶ متر می باشد.

وزن سازه 

سوله ها به دو صورت سبک وزن و سنگین وزن ساخته می شوند , قیمت هر متر مربع سوله سبک به صرفه تر از سوله ی سنگین است و با نام سوله سبک وارزان شناخته می شوند به همین دلیل هم خریداران این نوع سازه ها را ترجیح می دهند  و سازنده سوله هم بیش تر تمایل به ساخت سوله سبک دارند .

روش ساخت سازه 

سازه ها به سه روش خرپایی , یو بی ام و تیرورقی ساخته می شوند . در سوله سبک خرپایی از علم مدرن و روز دنیا بهره گرفته شده است به همین دلیل هم سازه های ساخته شده به این روش از استحکام و قدرت بالا و قیمت ارزان تری برخوردار هستند اما در روش هایی چون تیرورقی که سازه ها در آن ها با وزن بالایی ساخته می شود قیمت بالاتر است .

خرید و فروش سوله در تهران بیش تر با هدف ایجاد و احداث واحدهای تولیدی و ساخت سوله صنعتی صورت می پذیرد البته از این سازه ها می توان در موارد متعددی چون استادیوم ها , شهربازی ها , دامداری ها و گاوداری ها , مرغداری ها و .. استفاده نمود .



پنجشنبه 30 فروردین 1397
بؤلوملر :