قیمت سوله دست دوم

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که برای افراد در زمان سفارش ساخت سوله ها حائز اهمیت می باشد ، بحث هزینه ای این سازه هاست. 

سوله ها دارای انواع گوناگونی می باشند که شامل سوله های تیر ورقی سوله های خرپایی  و سوله های یو بی ام هستند . قیمت هر یک از این سوله ها متفاوت بوده و کیفیت نیز در قیمت آن ها دخیل می باشد . علاوه بر کیفیت مورد دیگری که در وزن سوله ها دخیل می باشد وزن سوله ها می باشد که هر چه وزن بیشتری را دارا باشند قیمت بالاتری دارند که این مظلب در رابطه با قیمت سوله دست دوم نیز صدق می کند. 

سوله دست دوم مهم ترین سازه صنعتی برای راه اندازی کسب و کار های تلقی میشود و لازم است  در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشیم. 

اما توجه داشته باشید که ؛ خرید سوله دست دو  در عین اینکه می تواند راه گشای مشکلات ما در تامین سازه های صنعتی باشد . ریسک های زیادی دارید چون این سازه از ابتدا برای کاربری ما ساخته نشده و ممکن است سوله ای با مشخصات جعلی را برای خرید به ما معرفی کنند.  

قیمت گذاری سوله دست دوم 

لیست قیمت سوله دست دوم ار پارامترهای زیادی تبعیت می کنند به عنوان مثال :  براساس نرخ روزانه سازه های فولادی محاسبه شده ، توجه داشته باشید  که قیمت نهایی سوله دست دوم ممکن است قیمت اعلام شده برای این سازه ها در پیش فاکتور دارای اعتبار بسیار کوتاه مدتی باشد.

سوله های دست دوم معمولا بر اساس نقشه فنی موجود و میزان کارکرد قبلی و همچنین میزان آسیب در هنگام تخریب سازه اولیه مورد بازسازی قرار می گیرند تا بتوانند به استاندارد های فنی ذکر شده در نقشه فنی سازه دست یابد و به عنوان سوله دست دوم در حد نو ، قابلیت ارائه برای فروش سوله دست دو داشته باشند.

افرادی که به دنبال تهیه سوله دست دوم هستند می توانند به مرکز فروش سوله دست دوم مراجعه کرده و با دریافت دفترچه محاسبات ، سوله مناسب کاربری خود را انتخاب کنند. 





بزرگترین شرکت طراحی و ساخت سوله

تماس با مدیر فروش

جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید


09199911554 

مهندس عسگریان

سه شنبه 11 اردیبهشت 1397
بؤلوملر :