سوله سازی در تهران

معمولا در سوله سازی در تهران و یا هر شهر دیگری از انواع سوله های موجود در سوله سازی استفاده می شود. سوله ها دارای سه دسته ی کلی می باشند.

 این سه دسته شامل سوله های خرپایی، سوله های یو بی ام و سوله های تیرورقی می باشند. سوله های تیرورقی به عنوان نخستین سوله هایی که مورد استفاده قرار می گرفته است می باشد که ساخت آن در حال حاضر با توجه به قیمت نا مناسب و محدودیت ها محدود می باشد.

سوله های یو بی ام از ورقه ی فولاد ساخته شده و سوله هایی بسیار مقاوم می باشند. اگرچه استفاده از آن ها معمولا دارای محدودیت هایی از جمله عدم گسترش دهانه می باشد. به همین دلیل استفاده از این سوله به دلیل محدودیت ها نیز کمتر است سوله سبک خرپایی به عنوان مناسب ترین سوله می باشد. که سوله ای با وزن کم قیمت مناسب و مقاوم می باشد. شرکت ما شما را در تهیه ی سوله ی مناسب یاری می کند و به عنوان شرکت معتبر سوله سازی در تهران معرفی می شود. 

با استفاده از تجهیزات سوله سازی می توان سازه ای به روز و کاربردی ساخت که قیمت مناسبی هم داشته باشد و هراندازه که ماشین آلات به روز تر باشند سوله با کیفیت تر خواهد بود . قیمت سوله سازی بستگی به یکسری شرایط اعم از کاربری سوله , وزن سوله و .. دارد .

اجزای سوله چیست ؟

ستون , استرات , سایه بان , بادبند , سگراد , رفتر , ستون وال پست ,  پرلین , نبشی سینه بند ,  پیچ و مهره

 

انواع سوله از نظر قرارگیری دهانه

سوله به لحاظ قرارگیری دهانه دارای انواع گوناگون می باشد:

1. سوله تک دهانه به صورت ۸۸ 

2. سوله دو یا چند دهنه با ستونه مشترک به صورت ۸۸ یا ۸۸۸ یا  ۸۸۸۸

3. سوله دو دهانه به صورت ۸

4. سوله قوسی

5. سوله چند ضلعی



نوین سوله ( novinsoole ) ارائه دهنده انواع سوله های خرپایی 

https://novinsoole.com/

شنبه 29 اردیبهشت 1397
بؤلوملر :