دوربین مدار بسته 

برای انتخاب و خرید دوربین مداربسته بایستی نکات و پارامترهایی را مدنظر داشت و بر اساس آن ها اقدام به تهیه دوربین مدار بسته نمود .

دید در شب : 

مولفه ای که به هنگام خرید دوربین باید به آن توجه کرد نوع برد و دید در شب است که اهمیت بالایی دارد زیرا مهم ترین کاربرد دوربین های مدار بسته در شب می باشد .

بدنه دوربین : 

انواع دوربین های مدار بسته , فلزی و فایبرگلاس است , اگر دوربین را در محلی نصب می کنید که امکان ضربه به بدنه اش وجود دارد از نوع فلزی و مقاوم تر دوربین استفاده کنید .

نصب دوربین مدار بسته 

نصب دوربین مدار بسته در ساختمان ها باید توسط کارشناسان متخصص انجام شود. با این حال اگر کسی در زمینه لوازم الکترونیکی تخصص داشته باشد، می تواند این کار را به تنهایی انجام دهد. آنچه که باید در نصب دوربین مدار بسته مورد توجه قرار بگیرد، تعداد و نوع دوربین های مورد نیاز، قیمت، محل مناسب برای نصب دوربین ها، نوع کابل و تجهیزات جانبی سیستم و … است . ما در این مطلب به آموزش نصب دوربین های مدار بسته خواهیم پرداخت .

مرحله اول: خرید دوربین و تجهیزات

قبل از خرید دوربین مداربسته باید نقشه ساختمان و شرایط جغرافیایی ساختمان را بررسی کنید، تا بتوانید نوع و تعداد دوربین های مدار بسته مورد نیاز را محاسبه کنید .

مرحله دوم: انتخاب مکان مناسب برای نصب دوربین

موقعیت متناسب نصب دوربین مدار بسته در منزل و ساختمان بسیار مهم است. 

روبه روی درب جلویی و پشتی ساختمان

پنجره های رو به خیابان و کوچه

اتاق های نشیمن و آشپزخانه

راه پله ها و ..

اتاق نگهداری لوازم گران قیمت، اسناد و مدارک مهم

روبروی در تراس و…


مرحله سوم: انجام سیم کشی، نصب صحیح تجهیزات و اتصال آن ها به هم

برای توضیح بهتر روند نصب دوربین مدار بسته، سیستم های امنیتی را به سه دسته کلی آنالوگ، شبکه یا IP و بدون سیم یا وایرلس تقسیم بندی می کنیم


شنبه 9 تیر 1397
بؤلوملر :