قیمت دوربین مدار بسته ahd

به جهت کاربری های متفاوتی می توان از دوربین های مداربسته استفاده کرد به همین دلیل هم دارای قیمت های مختلفی هستند , به طور مثال قیمت دوربین مداربسته برای منزل با قیمت دوربین مداربسته برای محل کار و پرستار بچه و بانک و .. متفاوت است .

یکی از انواع دوربین های موجود در بازار دوربین مداربسته ahd است که در اینجا قصد داریم به شرح ویژگی ها و قیمت آن بپردازیم

لیست قیمت دوربین مدار بسته ahd 

بهترین دوربین ahd قیمت مناسب تری نسبت و انواع دوربین ها دارد . دوربین های مداربسته AHD نسل بسیار جدید از دوربین های مداربسته که با کیفیت دوربین های IP و با امکان کابل کشی کابل های کواکسیال می باشند، رنگ بندی و دقت در این نوع دوربین ها به اندازه توان و مدل بصورت میانگین معمولا 4برابر دوربین های آنالوگ هستند.

در این مدل از دوربین های مداربسته سعی شده نهایت دقت در آنها به کار برده شود، ظارهر بسیار شکیل و فانتزی، پایه های فیکس و قوی، دید در شب بسیار عالی، سرعت پردازش تصویر بالا قابلیت نفوذ ناپذیری بالا از جمله ویژگی های این سری از دوربین ها می باشد. قیمت دوربین مداربسته ahd بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

مزایا و معایب دوربین مدار بسته AHD

امروزه دوربین مدار بسته آنالوگ کم کم در حال منسوخ شدن است و جای خود را به تکنولوژی های جدیدتر می سپارد.نوع AHD امروزه توانسته سهم خوبی از بازار دوربین مدار بسته دیجیتال را به خود اختصاص دهد.در این مقاله مزایا و معایب دوربین مدار بسته AHD را مورد بررسی قرار می دهیم تا اگر شما می خواهید دوربین مدار بسته ahd را انتخاب کنید  موارد زیر را در نظر گرفته و سپس اقدام به خرید این دوربین ها کنید.

سیگنال تصویر این دوربین ها بصورت دیجیتال ارسال می شود.از این رو واحد و مقیاس اندازه گیری آنها مگاپیکسل می باشد و نه تی وی لاین.هزینه پیاده سازی این نوع دوربین تفاوت حد اقل ۵۰ در صدی را با نوع آنالوگ دارد.


شنبه 23 تیر 1397
بؤلوملر :