وارد کننده برتر دوربین مدار بسته

بهترین دوربین مداربسته را می توان از نمایندگی هایی که در شهرهای مختلف ایران هستند خریداری کرد , هر یک از اقشار جامعه می توانند بنا به نیازی که دارند یکی از انواع دوربین های مداربسته را تهیه نمایند .

بزرگترین موارد کننده دوربین مداربسته با وارد کردن و فروش انواع این سیستم ها و تجهیزات آن سعی در کسب رضایت مشتریان خود دارد .



وارد کننده برترانواع دوربین های مداربسته

·   دوربین های مداربسته دام: این دوربیـن ها که از آنها بعنـوان دوربین های سقفی یا دام یاد می شود عموماً در محیط های داخلی نصب می شود. دوربین های دام بر اساس متریال ساخت به دو دسته indoor یا داخلی و outdoor یا بیرونی تقسیم می گردد.

·   دوربین های مدار بسته باکس: این دوربین ها در محیط های داخلی و بیرونی نصب میگردند . معمولاً در مکانهایی که نیاز به رؤیت اجسـام با جزئیـات بالاست استفاده می گردند. بعنوان مثال بر روی کانترهای بانکهـا.

·   دوربین بالت: این دوربین ها که از آنها بعنوان دوربین های بالت یا دیواری یاد می شود عموماً مناسـب نصـب در محیط های بیرونـی هستنـد. البته در برخی مکانها شاهـد آن هستیم که با کج سلیقگی تکنسین این دوربین در داخل نصـب شـده است و از زیبایـی محیط کاسته اند. شاخصه ی این دوربین ها بهره مندی آنها از استاندارد IP66 بوده که ضد آب و ضد گرد و غبـار می باشد.

·   دوربین های مداربسته اسپید دام: کاملترین نوع دوربین مداربسته نوع گردون یا اسپید دام آن می باشـد. همانطور که از اسم آن پیداست محل نصب آن روی سقف است البته دوربین های اسپیدام در محیط های خارجی هم نصب میگردند. این دسته از دوربینها قابلیـت زوم و بزرگنمایی تصاویر را دارند. طبعـاً با توجه به امکانات قابل ارائـه از قیمت بالاتری برخوردارند. فرمان دادن به این دوربینها با کیبـورد امکان پذیر است.



انواع لنزهای دوربین مدار بسته:

1.      دوربین ها با لنزهای ثابت:

دوربین های مجهـز به این لنـز عمومـاً برای تصویر برداری عمومی استفـاده می شوند.

2mm   2.8mm   3.6mm   4mm   6mm   8mm

2.      دوربین ها با لنزهای متغیر:

2mm~2.8mm    6mm~22mm

 

 

 

پنجشنبه 28 تیر 1397
بؤلوملر :