نصاب دوربین مدار بسته

خریداران دوربین های مداربسته می توانند با دانلود آموزش نصب دوربین مدار بسته تا حدی در رابطه با دوربین و نحوه نصب آن آشنایی پیدا کنند اما همواره نصاب دوربین مداربسته با تجربه و ماهر توصیه می شود .

نصب دوربین مداربسته از اهمیت زیادی برخوردار است و افراد می توانند با مشاهده فیلم های آموزش نصب دوربین های مداربسته تا حدی با نحوه نصب آن آشنا شوند .

نصب انواع دوربین های مداربسته بایکدیگر متفاوت است مثلا دوربین مدار بسته لامپی نصبی متفاوت با سایر دوربین های مداربسته دارد .

اگر قصد نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه یا IP در فضای خارجی یا در محیطی صنعتی مانند کارخانجات و کارگاه ها را دارید، باید ابتدا مشکلات، چالش‌ها و شرایطی که دوربین در فضاهای خارجی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند را شناخته و با یافتن راه‌حل مناسب برای هر چالش، دوربین را به بهترین شکل نصب و راه‌اندازی کنید. در این مقاله سعی داریم با ذکر این چالش‌ها، نکات و روش نصب صحیح دوربین مداربسته را در فضای خارجی را بیان کنیم.

نصاب دوربین مدار بسته 

 تاثیرات شرایط محیط نصب بر دوربین مدار بسته

هنگام نصب دوربین مدار بسته در فضای خارجی در وهله اول باید از استحکام کاور دوربین اطمینان حاصل کنید. استانداردهایی مانند IP66 و IP67 مقاومت دوربین را در مقابل گردوغبار، آب و غیره را نشان می‌دهند.

نصب دوربین مداربسته در فضای خارجی

کاور دوربین های مدار بسته معمولا از آلومینیوم ساخته می‌شود، البته اخیرا از ترموپلاستیک‌های ویژه فوق العاده بادوام نیز استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که شرایط آب‌وهوایی و دمای معمول محیط نصب، در تعیین میزان مقاومت، شکل ظاهری کاور یا نوع دوربین مداربسته تاثیرگذار هستند.

اگر دوربین در محیطی نصب می‌شود که آب و هوا متغیر است، طراحی دوربین باید به شکلی باشد که شیشه جلوی لنز دوربین هنگام سرد و گرم شدن هوا بخار نکرده و یا آسیب نبیند. در محیط‌هایی که گرد و غبار زیاد است، لازم است که در فواصل زمانی منظم شیشه جلوی لنز دوربین تمیز شود. در این میان دوربین های مدار بسته دام یا اسپیددام گردان نیاز به توجه بیشتری دارند.

.


دوشنبه 29 مرداد 1397
بؤلوملر :