دوربین مداربسته برای باغ

دوربین های مداربسته را می توان در باغ ها , ویلاها , منازل , محل کار , فروشگاه ها و .. نصب کرد . انواع دوربین های مداربسته موجود در بازار به دلیل کاربری های متفاوت دارای مدل های مختلفی هستند .

حفاظت از باغ ها و ویلاها اهمیت زیادی دارد چرا که سارقان با سو استفاده از زمان هایی که ویلا خالی از سکنه است اقدام به سرقت اشیا می نمایند .

اموزش نصب دوربین مداربسته برای باغ

شما هم ممکن است جزو ان دسته  از افرادی باشید که  دارای باغ و ویلا در مناطق خوش اب وهوا می باشن که در زمان های اوقات فراغت خود را در ویلا و باغ های خود سپری می کنید و در انجا به تفریح و استراحت می پردازید.

ویلا و باغ های شما نیز باید امنیتشان تامین شود و در مقابل تهدیدات باید ایمن گردند بسیاری از افراد برای تامین ایمنی باغ و ویلای خود  از سرایدار ها استفاده می کنند ومعمولا اتاقی را در گوشه باغ  برای سرایدار تعبیه می کنند و نیروی انسانی را برای محافظت از سرمایه های خود دخیل می کنند.

اموزش نصب دوربین های مداربسته باغ و ویلا

بسیاری دیگر از افراد این امنیت را توسط سگ های  نگهبان  تامین می کنند اما این سگ های نگهبان نیز خود نیاز به مراقبت و نگهداری دارند. 

اما مناسب ترین راه و بهترین گزینه استفاده  از دوربین مداربسته برای باغ و  دزدگیر ها و.... می باشد که هم امنیت بیشتر ی با انها حاکم می شود و نقش بسار زیادی در کاهش هزینه  ها دارد.

دهر صورت در صورت انتخاب هریک از موارد زیر  یکی از مواردی که خیلی برای شما مناسب می باشد وتوانایی شما را در   افزایش ایمنی و نظارت ب باغ یا ویلایتان  افزایش می دهد استقرار یک سیستم نظارت تصویری در ویلا می باشد.

تاریخ شروع و پایان نمایشگاه ایپاس

هماهنگ‌کننده و برگزارکننده نمایشگاه ایپاس شرکت ناجی پاس، وابسته به بنیاد تعاون نیروی انتظامی ایران است. این شرکت در سال ۱۳۸۷ به عنوان برترین برگزارکننده نمایشگاه بین‌المللی از سوی نمایشگاه تهران انتخاب گردید.

شرکت کنندگان

در ابتدا اکثر شرکت کنندگان، نهادهای دولتی یا وابسته به دولت بودند. اما بعد از تصویب قانونی در مجلس که دولت را موظف می‌نمود برخی از اقلام مورد نیاز خود نظیر تجهیزات مربوط به انفورماتیک را از شرکت‌های خصوصی تهیه کند، اشتیاق شرکت‌های خصوصی برای حضور در این نمایشگاه از سال ۱۳۸۶ بسیار بیشتر شد تا جایی که در سال ۱۳۸۸ سهم شرکت کنندگان خصوصی این نمایشگاه به ۵۰ درصد هم رسید. تاریخ شروع و پایان نمایشگاه ایپاس 24 تا 27 مهرماه در مصلی امام خمینی برگزار می شود .


سه شنبه 6 شهریور 1397
بؤلوملر :