بهترین هارد برای دوربین مداربسته و دستگاه ضبط کننده 

برای خرید بهترین هارد برای دوربین مداربسته لازم است اطلاعات کاملی در این باره داشته باشید , عدم داشتن آگاهی های لازم موجب خرید هارد و دستگاه ضبط کننده ای خواهد شد که فاقد کیفیت و حافظه کافی است .

انواع هارد های موجود در بازار برای کاربری های متفاوتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند , به طور مثال در برخی کاربری ها لازم است که دوربین به صورت شبانه روز از محیط تصویر برداری کند بدیهی است که حافظه هارد در این کاربری ها بایستی بیش تر باشد .

هارد دوربین مدار بسته مناسب چیست؟

پس از انتخاب سیستم دوربین مدار بسته مناسب شامل دوربین و مرکز کنترل، یکی دغدغه های مهم انتخاب هارد دیسک مناسب جهت ضبط تصویر دوربین ها می باشد. هارد دیسک مناسب قابلیت ضبط تصاویر دوربین های مدار بسته ، بدون هیچ افت کیفیتی را برای مشتریان  فراهم می کنند. دوربین های مدار بسته تحت شبکه معمولا دارای رزولوشن های حداقل یک مگا پیکسل (HD) هستند، برای ضبط تصویر این دوربین ها علاوه بر مرکز کنترل تحت شبکه ( NVR )، هارد دیسک آن هم باید قابلیت ضبط تصویر دوربین های HD را داشته باشد. اصطلاحا این هارد دیسک ها باید هارد HD باشد تا بتواند تصویر دوربین های مدار بسته را با کیفیت HD را ضبط کند. از آنجا که تصاویر دوربین ها روی این تجهیزات ضبط می شوند توجه به اصول انتخاب هارد دیسک خوب اهمیت زیادی دارد. چرا که در صورت بوجود آمدن مشکل برای هارد دیسک تصاویر ضبط شده از بین می روند و سیستم مدار بسته کارایی خود را از دست خواهد داد.

انتخاب هارد مناسب برای NVR

از این رو شرکت های تولید کنند هارد دیسک ، اقدام به تولید هارد های مخصوص  برای ضبط تصویر دوربین های مدار بسته کرده اند. این هارد ها علاوه بر این که تصویر دوربین های آی پی را با همان کیفیت ضبط می کنند، بصورت ۲۴ ساعته و ۷ رو هفته بطور مداوم روشن باشند و تصاویر دوربین را ضبط کنند، در اصطلاح این هارد دیسک ها ۲۴ در ۷ هستند. علاوه بر این، عمر هارد دوربین مدار بسته نسبت به مدل های معمولی مشابه خود بسیار بالاتر هستند. از جمله این هارد دیسک های مناسب برای نصب روی NVR یا DVR ها می توان به هارد های سری بنفش شرکت وسترن دیجیتال ( WD )، اشاره کرد. این هارد دیسک ها برای ضبط تصویر دوربین های مدار بسته تولید و روانه بازار شده اند. تکنولوژی ضبط تصویر در هارد های بنفش ، تمام فریم است و هیچ فریمی از دست نمی رود و همواره بر روی هارد دیسک دستگاه ضبط می شود. سایر تکنولوژی های پیشرفته تولید کنندگان برتر در کاهش صدا ، از بین بردن میزان لرزش و بهبود توان مصرفی هارد دیسک ها وجود دارد.


دوشنبه 9 مهر 1397
بؤلوملر :