رشد میزان استفاده از دوربین مداربسته در ایران

در چند سال اخیر شاهد رشد میزان استفاده از دوربین مداربسته در ایران بوده ایم چرا که به اهمیت امنیت شهروندان پی برده اند و دوربین های مداربسته هم به خوبی توانسته اند این نیاز را پوشش دهند .

در هریک از کاربری ها از دوربین های مداربسته مخصوصی استفاده می شود که دارای قابلیت ها و قیمت های متفاوتی هستند .

استفاده از دوربین مداربسته در ایران 

 دوربین های مداربسته از جمله سیستم های امنیتی هستند که در بازار کنونی ایران و جهان مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند , رشد میزان استفاده از دوربین مداربسته در ایران به میزان چشمگیری افزایش یافته است به طوری که امروزه هر فردی برای برقراری امنیت در محل کار خود هر چند هم کوچک و ساده از دوربین مداربسته استفاده می کند .

استفاده از دوربین مداربسته مزیت های بیشماری دارد که با نصب دوربین مداربسته و تجهیزات آن میسر می شود , دوربین مداربسته را می توان در محل کار , منزل و .. نصب کرد قانون این اجازه را به افراد می دهد که برای تامین امنیت و آرامش خود این نوع سیستم های حفاطتی را استفاده کنند البته در مواردی خاص هم نیاز به اجازه قانون هست مثلا در مورد دوربین های مداربسته مخفی قوانین محدودیت هایی قائل هستند که فرد خریدار بایستی به آن ها توجه کند .

در سال های گذشته استفاده از دوربین مداربسته محدود تر بود و افراد حاضر نبودند این هزینه را متقبل شوند و یک دوربین مداربسته را در محل کار و یا منزل خود نصب کنند اما با آشنایی مردم با این نوع تجهیزات نظارتی استقبال ها بیش تر شد و افراد مصمم شدند که این نوع سیستم ها را به کار گیرند .

اغلب افراد گمان می کنند استفاده از دوربین مداربسته هزینه اضافی است که تنها در سازمان ها و ارگان های مهم قابل استفاده است , این باور غلطی است اولا دوربین های مداربسته در میان حجم انبوه سیستم های نظارت تصویر، قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارند و با بودجه نسبتا کمی هم می توان یک دوربین مداربسته مناسب را تهیه کرد , ثانیا دوربین های مداربسته تنها برای نصب در سازمان های مهم و حساس به کار گرفته نمی شوند اگرچه کاربری دوربین مداربسته در نوع آن و قابلیت هایش تاثیر گذار است اما به طور کلی دوربین مداربسته را می توان حتی در مغازه های کوچک هم نصب کرد .


سه شنبه 24 مهر 1397
بؤلوملر :