mahak

نصب دوربین مداربسته در فضای آزاد

0 گؤروش
یازار:‌


 نصب دوربین مداربسته فضای آزاد

براینصب دوربین های مداربسته توجه به یکسری نکات الزامی است و عدم آگاهی نسبت به آن ها موجب می شود تا دوربین آن طور که باید کارایی نداشته باشد و کیفیت تصاویر ضبط شده در آن به حداقل برسد .

نصب دوربین مداربسته از این رو مهم و ضروری است چرا که می تواند نقش مهمی در تضمین جان و مال افراد داشته باشد اما برخی ها به دلایلی چون هزینه از نصب و راه اندازی آن سرباز می زنند اما باید توجه کرد که هزینه ی خرید و نصب یک دوربین مداربسته به دلیل جلوگیری از وقوع حادثه کم اهمیت است .

نکات مهم در راه اندازی و نصب دوربین مداربسته فضای آزاد

استفاده از دوربین های مداربسته در فضای باز می تواند منطقه تحت پوشش یک سیستم امنیتی قدیمی را گسترش دهد. این دوربین ها همچنین می توانند مانع از وقوع جرم گردند و به عنوان یک اقدام امنیتی پیشگیرانه عمل می کنند.در صورتیکه شما خود اقدام به نصب دوربین های مداربسته نمایید،می توانید هزینه های کلی خود را کاهش دهید.بنابراین هرگز اجازه ندهید که خانه تان  به دلیل بودجه کم محافظت نشده باقی بماند. در مقاله زیر نکات مهم در راه اندازی و نصب دوربین مداربسته فضای آزاد آورده شده است.

•انتخاب محل مناسب برای نصب دوربین ها

محیط خانه خود را به دقت بررسی نمایید.به مناطقی از خانه تان که مستعد وقوع جرم می باشند،دقت کنید. این مناطق عبارتند از باغچه هایی که پوشیده از گیاه می باشند و همچنین درهای ورودی.شما باید دوربین هایتان را در چنین مناطقی به شیوه ای پنهان کنید که زاویه دید مناسب داشته باشند.دوربین های مداربسته بالت که در فضای باز نصب می شوند می توانند در نقاطی مانند نزدیک پنجره زیرزمین،پارکینگ،راه پله یا در ورودی نصب گردند. این ها مناطق ایده آل برای نظارت بر رفت و آمدها می باشند.

•سیم کشی در نظر بگیرید.

بررسی این نکته که دوربین های مداربسته چگونه باید در سرتاسر خانه شما سیم کشی شوند،مسئله ی بسیار مهمی می باشد.بهترین کار این است که اگر برای نصب دوربین های مداربسته در فضای باز به سیم کشی نیاز است،این سیم ها از پایه های دوربین ها مستقیم وارد خانه گردند. صاحب خانه هرگز نباید سیم کشی های دوربین ها را در خارج از خانه شان قرار دهند. زیرا اگر سیم کشی ها در خارج از خانه در دسترس باشند،مزاحمان و سارقان می توانند به راحتی برق دوربین ها را قطع نمایند. به خاطر داشته باشید که حتی اگر شما از دوربین های بی سیم در فضای باز استفاده می کنید، یک سیم باید دوربین را به منبع برق متصل نماید.


آردینی اوخو
سه شنبه 30 مرداد 1397
بؤلوملر :

نصاب دوربین مدار بسته

0 گؤروش
یازار:‌

نصاب دوربین مدار بسته

خریداران دوربین های مداربسته می توانند با دانلود آموزش نصب دوربین مدار بسته تا حدی در رابطه با دوربین و نحوه نصب آن آشنایی پیدا کنند اما همواره نصاب دوربین مداربسته با تجربه و ماهر توصیه می شود .

نصب دوربین مداربسته از اهمیت زیادی برخوردار است و افراد می توانند با مشاهده فیلم های آموزش نصب دوربین های مداربسته تا حدی با نحوه نصب آن آشنا شوند .

نصب انواع دوربین های مداربسته بایکدیگر متفاوت است مثلا دوربین مدار بسته لامپی نصبی متفاوت با سایر دوربین های مداربسته دارد .

اگر قصد نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه یا IP در فضای خارجی یا در محیطی صنعتی مانند کارخانجات و کارگاه ها را دارید، باید ابتدا مشکلات، چالش‌ها و شرایطی که دوربین در فضاهای خارجی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند را شناخته و با یافتن راه‌حل مناسب برای هر چالش، دوربین را به بهترین شکل نصب و راه‌اندازی کنید. در این مقاله سعی داریم با ذکر این چالش‌ها، نکات و روش نصب صحیح دوربین مداربسته را در فضای خارجی را بیان کنیم.

نصاب دوربین مدار بسته 

 تاثیرات شرایط محیط نصب بر دوربین مدار بسته

هنگام نصب دوربین مدار بسته در فضای خارجی در وهله اول باید از استحکام کاور دوربین اطمینان حاصل کنید. استانداردهایی مانند IP66 و IP67 مقاومت دوربین را در مقابل گردوغبار، آب و غیره را نشان می‌دهند.

نصب دوربین مداربسته در فضای خارجی

کاور دوربین های مدار بسته معمولا از آلومینیوم ساخته می‌شود، البته اخیرا از ترموپلاستیک‌های ویژه فوق العاده بادوام نیز استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که شرایط آب‌وهوایی و دمای معمول محیط نصب، در تعیین میزان مقاومت، شکل ظاهری کاور یا نوع دوربین مداربسته تاثیرگذار هستند.

اگر دوربین در محیطی نصب می‌شود که آب و هوا متغیر است، طراحی دوربین باید به شکلی باشد که شیشه جلوی لنز دوربین هنگام سرد و گرم شدن هوا بخار نکرده و یا آسیب نبیند. در محیط‌هایی که گرد و غبار زیاد است، لازم است که در فواصل زمانی منظم شیشه جلوی لنز دوربین تمیز شود. در این میان دوربین های مدار بسته دام یا اسپیددام گردان نیاز به توجه بیشتری دارند.

.


آردینی اوخو
دوشنبه 29 مرداد 1397
بؤلوملر :

پنهان کردن دوربین مداربسته

0 گؤروش
یازار:‌

چرا و چگونه دوربین مداربسته را پنهان کنیم

در رابطه با دوربین های مخفی گاهی این سوال پیش می آید که چرا باید دوربین مداربسته خود را مخفی کنیم ؟ 

دوربین های مداربسته اغلب در معرض دید افراد هستند و گاهی هم سارقان با سو استفاده از این مساله به دوربین و تجهیزات آن را صدمه زده و مانع از تصویربرداری می شوند که در این موارد توصیه می شود دوربین و متعلقات آن را پنهان کنید , البته نصب دوربین مخفی به دلیل اینکه بدون اطلاع افراد اقدام به تصویربرداری از آن ها می کنند قانونی نیست .

دوربین مداربسته مخفی با نام دوربین نظارتی مخفی و دوربین جاسوسی نیز شناخته می شود. از این دوربین برای ضبط فعالیت های افراد، بدون آگاهی آن ها استفاده می شود. دوربین مداربسته مخفی ، یا از دید فرد مورد نظر پنهان نگه داشته می شود و یا به شکل وسیله ای دیگر در می آید تا قابل شناسایی نباشد. دوربین مداربسته مخفی را می توان داخل گوشی های تلفن همراه، گلدان گیاهان، لوازم جانبی تلوزیون و … جاسازی کرد. در این مطلب چند نکته کاربردی در رابطه با دوربین مداربسته مخفی بیان می شود.

نکاتی کاربردی در رابطه با دوربین مداربسته مخفی و موارد استفاده از آن

دوربین مداربسته مخفی

دوربین های مداربسته مخفی هم برای نظارت خانگی و هم برای صنایع و مکان های تجاری کاربرد دارند. در دسترس بودن و هزینه پایین این دوربین ها باعث گسترش استفاده از این دوربین ها شده است. نصب و استفاده از این دوربین ها نیاز به اجازه قانونی دارد. برخی از این دوربین ها کاربرد سرگرمی و تفریحی نیز دارند. معمولا در مکان هایی که دوربین مداربسته معمولی نصب شده باشد، تابلوهایی برای اطلاع رسانی این موضوع به عموم وجود دارد ولی دوربین های مداربسته مخفی، این طور نیستند.

یک دوربین مداربسته مخفی مشابه همه دوربین های مداربسته می تواند به صورت با سیم و بدون سیم موجود باشد. دوربین مداربسته مخفی باسیم، توسط کابلی به دستگاه گیرنده متصل می شود. نوع بی سیم آن می تواند تصاویر ضبط شده را در شعاع محدودی منتقل کرده و به دستگاه گیرنده برساند. از انواع این دستگاه های گیرنده می توان به تلوزیون، VCR ،DVR، کارت حافظه و… اشاره کرد.

برخی از دوربین های مداربسته مخفی امکان ضبط صدا را نیز دارند. کنترل این دوربین های مداربسته به دو صورت دستی و از راه دور (ریموت کنترل) می باشد.



 



آردینی اوخو
یکشنبه 28 مرداد 1397
بؤلوملر :

دوربین مداربسته وای فای

0 گؤروش
یازار:‌

دوربین مداربسته وای فای

دوربین های مداربسته wifi شاخه ای از نسل جدید دوربین های مدار بسته بیسیم هستند. این دوربین ها از طریق شبکه های بیسیم وای فای تصاویر دوربین ها را برای دستگاه مرکزی ارسال می کنند.

اولین نکته در رابطه با دوربین های مداربسته wifi این است که این دوربین ها به صورت عمومی دوربین های تحت شبکه هستند.دوربین های مداربسته آنالوگ به صورت کلی امکان استفاده از قابلیت wifi را دارا نمیباشند.

دوربین های تحت شبکه wifi دقیقا مانند یک دوربین شبکه عادی عمل می کنند که به یک فرستنده wifi داخلی متصل شده است.

همه شبکه های بیسیم از طریق امواج رادیویی اطلاعات را ارسال و دریافت می کنند. این ارسال در یک فرکانس خاص صورت می گیرد که معمولا ۲٫۴ مگا هرتز یا ۵٫۸ مگا هرتز میباشد.

در شبکه های وای فای wifi ارسال اطلاعات رادیویی تحت پروتکل های استاندارد wifi صورت می گیرد که گذشته از ایجاد امینیت بیشتر، از به وجود امدن تداخل در رویه ارسال اطلاعات جلوگیری می کند. به صورت کلی استفاده از شبکه های Wifi از بسیاری جهات بهتر از استفاده از شبکه های رادیویی آنالوگ است.

نصب دوربین مداربسته وای فای

می توانید دوربین مدار بسته شبکه خود را به طور مستقیم به یک اکسزپوینت access point متصل کنید و از طریق اکسزپوینت یک شبکه بی سیم بسازید.

در صورتی که از لپ تاپ برای دیدن تصاویر استفاده می کنید دسترسی به دوربین ها بسیار ساده است. کافیست انها را به صورت بیسیم در شبکه wifi شناسایی کرده و تصاویر انها را بر روی نرم افزار دوربین های شبکه ببینید.

نصب دوربین مداربسته وای فای کار راحتی است و نیاز به کابل و کابل کشی ندارد , تنها باید نرم افزار های مذکور را نصب کرده و تنظیمات دوربین را انجام دهید .

دوربین مداربسته وای فای تمامی تصاویر را از طریق اینترنت ارسال کرده و کاربر قادر خواهد بود به صورت آنلاین و زنده آن ها را مشاهده کند .

نمایشگاه ایپاس

هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایپاس لوازم و تجهیزات، پلیسی، امنیتی و ایمنی شامل انواع دوربین های مداربسته 

(IPAS 2018)

زمان : 9 تا 12 مهر ماه 1397


مکان: تهران، مصلای حضرت امام خمینی(ره)

آردینی اوخو
شنبه 27 مرداد 1397
بؤلوملر :

دوربین مداربسته مولتی سنسور

0 گؤروش
یازار:‌

معرفی دوربین مداربسته های چند لنزی ( مولتی سنسور) و ویژگی های آنها

دوربین مداربسته مولتی سنسور چیست ؟ 

دوربین مداربسته مولتی سنسور چه کاربردی دارد؟ 

دوربین مداربسته مولتی سنسور چه ویژگی هایی دارد ؟ 

دوربین مداربسته مولتی سنسور شامل چندین لنز است و همین هم باعث شده تا دید وسیعی نسبت به محیط داشته باشد , از ویژگی های این نوع دوربین مداربسته می توان به قیمت مقرون به صرفه آن ها اشاره کرد . قیمت دوربین مداربسته چند لنزی هنگامی که لازم باشد محیط را با چند دوربین مدار بسته پوشش داد بسیار به صرفه و اقتصادی است .

راه هایی برای کاهش پهنای باند و فضای مورد نیاز

ابزار های مختلفی برای مدیریت و کمک به این مورد وجود دارند. یکی از این موارد استفاده از قابلیت چند جریان (multi-streaming) است. این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد که از جریان یا فرمت های مختلف فشرده سازی برای مقاصد گوناگون استفاده نمایند.

برای مثال می توان از رزولوشن تصویر پایین برای نمایش تصویر در ویدئو وال یا هنگامی که تصاویر به سمت کاربران متعدد جریان می یابد استفاده نمایید. در مقابل ضبط تصاویر با کیفیت بالا می تواند در حوادث خاص بر اساس قالب از پیش تعریف شده دوربین مبتنی بر رویداد انجام شود.

یکی دیگر از قابلیت های صرفه جویی در فضای ذخیره سازی قابلیت ضبط بر اساس تشخیص حرکت (motion-triggered) است که با استفاده از آن دوربین فقط زمانی که چیزی در صحنه حرکت کند شروع به ضبط تصاویر می نماید.

هر چند این ویژگی مشکلاتی از قبیل ریسک از دست دادن چیزی مهم یا ضبط در زمانهایی که هیچ حرکتی وجود ندارد را دارا می باشد. راه حلی که برای این مشکل وجود دارد ضبط مداوم تصویر و اختصاص یک تنظیم پویا برای نرخ فریم و رزولوشن تصویر می باشد که زمانی که رویدادی شناسایی شد نرخ فریم افزایش یافته و ضبط با آخرین رزولوشن برای ثبت جزئیات بیشتر انجام شود.


آردینی اوخو
پنجشنبه 25 مرداد 1397
بؤلوملر :

دوربین مدار بسته

0 گؤروش
یازار:‌

دوربین مدار بسته

انواع دوربین مدار بسته برای محیط هایی چون منازل , اماکن تجاری , بانک ها و ارگان های دولتی و .. طراحی و تولید شده اند . هر کدام از این محل ها بنا به متراژ و اندازه هایی که دارند دوربین خاصی را می طلبند به طور مثال دوربین مداربسته ای که در منزل نصب می شود مناسب اداره و محل های پر رفت و آمد تر نیست .

فروش دوربین مدار بسته 

فروش دوربین مدار بسته در فروشگاه های مجاز همراه با گارانتی است و با قیمت مناسبی هم صورت می پذیرد , در این نمایندگی ها قیمت دوربین مدار بسته ارزان است . 

دوربین مدار بسته بی‌سیم (Wireless)

این دوربین‌ها در انواع مختلف در بازار و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دارد، و در محل‌هایی که امکان سیم‌کشی نیست و یا سیم‌کشی مقرون به صرفه نیست استفاده می‌شوند.

انتخاب و استفاده از دوربین‌های بی‌سیم از حساسیت خاصی برخوردار هستند زیرا در دوربین‌های بی‌سیم بدلیل شرایط خاص محیطی امکان نویز و پایین آمدن کیفیت تصاویر وجود دارد بنابراین، در انتخاب نوع دوربین و نحوه نصب آن‌ها باید بدقت عمل کرد تا درنهایت از یک سیستم دوربین مدار بسته تخصصی و حرفه‌ای با کیفیت مطلوب برخوردار شویم.

دوربین مدار بسته تحت شبکه (IP Camera)

دوربین‌های تحت شبکه در انواع و شکل‌های مختلف طراحی و تولید می‌گردند و در اماکنی که دارای سیستم کامپیوتر و بستر شبکه هستند نصب و بهره‌برداری می‌گردد.

سیستم مدار بسته تحت شبکه در ساختمان‌های بزرگ و اماکن بزرگی که تعداد کاربران زیادی حضور دارند استفاده می‌گردد و به تمام افراد یا بعضی از آن‌ها امکان استفاده از دوربین‌ها و مشاهده تصاویر آن‌ها را روی بستر شبکه موجود در محل فراهم می‌کند.

دوربین مدار بسته گردان (Speed Dome)

از این نوع دوربین‌ها غالباً در اماکن بزرگ و به‌منظور کنترل هرچه بیشتر و بهتر محیط استفاده می‌گردد.

دوربین‌های گردان همانطور که از نام آن‌ها پیداست، دارای مکانیسم چرخشی یعنی قابلیت حرکت به چپ، راست، بالا و پایین را دارند و به‌دلیل داشتن لنز زوم داخلی امکان نظارت بهتر و بیشتری را برای کاربر سیستم مهیا می‌سازد.

این نوع دوربین‌ها دارای انواع مختلف به لحاظ شکل ظاهری، مناسب فضای داخل یا خارج ساختمان، تنوع در کیفیت، تنوع در نوع گردش پایه و تنوع در نوع لنز تولید و عرضه می‌گردند.

بدیهی است که به‌دلیل نوع کیفیت بالای این دوربین‌ها و تکنولوژی جدید آن‌ها امروزه بیشتر مورد استفاده قرار گرفته‌اند .

نمایشگاه ایپاس

نمایشگاه ایپاس شامل دوربین های امنیتی، سیستم های پردازش فیلم و تصویر، ملزومات دوربین، تجهیزات دید درشب ، سیستم های صوتی و تصویری، پلیسی، ایمنی و امنیتی می باشد.

از جمله تجهیزات و خدمات قابل ارائه در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی IPAS،مخابرات و کامپیوتر,حمل و نقل,تسلیحات و مهمات,یونیفرم و لباس,وسایل نور و تصویر,ترافیک,آتش نشانی، امداد و نجات,سیستم های آموزشی و مشاوره ای بود.



آردینی اوخو
چهارشنبه 24 مرداد 1397
بؤلوملر :

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه مهر 97

0 گؤروش
یازار:‌

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97

زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 ؟

شرایط ثبت نام بدون کنکور نیمسال اول مهرماه 97 ؟

معرفی لیست رشته های بدون کنکور مهرماه ۹۷ دانشگاه های آزاد تهران و شهرستان ها ؟

تاثیر سوابق تحصیلی ( معدل کتبی ) در پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر 97 ؟

درصد اعمال سوابق تحصیلی در پذیرش بدون کنکور به چه معناست؟

سوال مهم: برای ثبت نام کارشناسی پیوسته پذیرش داوطلبان بر اساس کدام معدل است ؟

جدول تاثیر سوابق تحصیلی در پذیرش بدون کنکور نیمسال اول ۹۷ کدام است ؟

آیا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد مقطع کارشناسی ناپیوسته با محدودیت رشته (تجانس رشته ها) هم انجام می شود ؟

بیشترین نوع سوال: آیا ثبت نام دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی پیوسته حتما باید رشته انتخابی مرتبط با رشته دیپلم باشد؟

آیا در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش بدون کنکور در دانشگاه آزاد برای ورودی مهر 97 داریم ؟

نحوه و مراحل ثبت نام اینترنتی و ده مرحله ای بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۷ به چه صورتی می باشد ؟

شرایط لازم برای ورود بدون کنکور به دانشگاه هنر تهران پذیرش تمامی رشته های هنر ؟

و ... ؟؟؟؟؟؟

در این مقاله سعی داریم تعدادی از سوالات متقاضیان و داوطلبانی بدون کنکور 97 که با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفتند را برای دوستان عزیز پاسخ دهیم،

ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی آزاد ۹۷

هر سال در دو دوره مهرماه و بهمن ماه پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور انجام می گیرد.

دانشگاه آزاد طی سالهای گذشته برای اولین باردر نیمسال دوم بهمن 96 بر اساس سوابق تحصیلی یا همان معدل کتبی ثبت نام وپذیرش انجام داد و دیگر همانند سالهای قبل زمان ثبت نام مهم نمی باشد و هر کسی زودتر اقدام به ثبت نام انجام دهد تفاوتی در قبولی آن ندارد و تا پایان زمان ثبت نام همه داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند ثبت نام خود را در سایت بدون کنکور انجام دهند،

سوابق تحصیلی نقش بسزایی در قبولی داوطلب در رشته مورد نظر دارد و متجانس بودن رشته پیش دانشگاهی با رشته انتخابی ادامه تحصیل می تواند در قبولی داوطلب نقشی تعیین کننده داشته باشد، حالا این سوال پیش می آید:

پذیرش بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی به چه معناست؟

  • بدین معناست که معدل کتبی دیپلم و معدل کتبی مدرک پیش دانشگاهی دانشجویان رشته های نظری برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته ۹۷ ملاک پذیرش قرار خواهد گرفت.
  • معدل دیپلم رشته های فنی و حرفه ای  ملاک پذیرش در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی ۹۷ خواهد بود.
  • معدل کاردانی نیز ملاک پذیرش ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر ۹۷ خواهد بود.

جدول تاثیر سوابق تحصیلی بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97

در این روش پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ( معدل ) داوطلبان واجد شرایط ملاک ومبنای پذیرش قرار میگیرد و اسامی پذیرفته شدگان در یک مرحله و به طور یکجا اعلام میگردد. هر داوطلب براساس معدل کتبی دیپلم به اولین کد رشته/محل انتخابی که از نظرعلمی برتری دارد در مقایسه با سایر داوطلبینی که شرایط مشابه وی را دارند در صورت وجود ظرفیت معرفی میشوند.

از آنجا که پذیرش داوطلبان صرفاً براساس سوابق تحصیلی معدل دیپلم و پیش دانشگاهی صورت میپذیرد و نظر به این که دروس امتحانی داوطلبان دیپلمه با توجه به نوع دیپلم آنان (ریاضی،تجربی، انسانی و ...) متفاوت است، لذا چنانچه نوع دیپلم داوطلب با گروه آزمایشی که متقاضی آن میشود متفاوت باشد، درصد اعمال معدل کتبی متفاوت خواهد بود که در این خصوص توجه داوطلبان را به جدول ذیل معطوف میدارد.(ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97)

گروه آزماشیریاضی فیزیکعلوم تجربیادبیات و علوم انسانیعلوم و معارف اسلامیسایر عناوین دیپلم
علوم ریاضی و فنی10074.431.431.431.4
علوم تجربی80.910031.431.431.4
علوم انسانی41.241.210010041.2
هنر10010069.869.869.8
زبان های خارجه100100100100100

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد مهر ماه 97

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر 97 در دو مقطع انجام خواهد گرفت.

  • کارشناسی پیوسته
  • کارشناسی ناپیوسته

منظور از ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد همان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه ازاد می باشد.ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد هیچ محدودیتی از نظر رشته های دوره کاردانی ندارد و متقاضیان می توانند تنها با داشتن یک مدرک کاردانی بدون توجه به اینکه در چه رشته ای باشد ، در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد شرکت نمایند.

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 97

تنها نکته قابل توجه در ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون 97 این است که اگر رشته درخواستی برای ادامه تحصیل با عنوان رشته مدرک کاردانی داوطلب متجانس نباشد داوطلب باید حداقل تا 12 واحد و حداکثر تا 18 واحد جبرانی گذرانده و بستگی به مرتبط یا نیمه مرتبط بودن رشته باید واحد جبرانی بگذراند.

برای مشاوره ثبت نام بدون کنکور مهر ۹۷، لیست کامل رشته های غیر پزشکی و پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۷ بر اساس سوابق تحصیلی و اولویت بندی 20 کد رشته انتخابی در انتخاب رشته بدون کنکور مهر ۹۷ و معرفی رشته های بدون کنکور و بازار کار آنها و موقعیت مکانی دانشگاه های آزاد بدون کنکور و ... می توانید با شماره 9099072943 (ازطریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره)تماس حاصل نمایید.

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

ثبت نام در دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی هم به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود که ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 97 برای داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده اند نیز امکان پذیر خواهد بود. زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی در 2 نوبت مهر ماه و بهمن ماه 97 انجام می شود و  ورودی های مهر ماه می بایست درنیمه دوم مرداد ماه برای ثبت نام خود اقدام نمایند و ورودی های بهمن ماه می بایست در دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

شرایط ثبت نام بدون کنکور آزاد 97

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 در مقطع کارشناسی به این صورت است که داوطلب باید حتما دارای مدرک پیش دانشگاهی باشد بنابراین در این بخش به شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر ماه 97 می پردازیم. شرایط ثبت نام بدون کنکور در کارشناسی پیوسته و ناپیوسته متفاوت است. شرط لازم برای داوطلبانی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته را دارند دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و برای داوطلبان متقاضی ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته، دارا بودن مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) می باشد. داوطلبان متقاضی ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد لازم است از مدارک مورد نیاز ثبت نام نیز آگاه شوند.

نحوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

نحوه ثبت نام بدون کنکور مهرماه 97 به صورت اینترنتی خواهد بود و داوطلبان جهت انجام ثبت نام می بایست به سایت سنجش مراجعه و پس از تکمیل ثبت نام رسید ثبت نام را دریافت کنند تا در زمان تعیین شده از سوی دانشگاه مربوطه با در دست داشتن مدارک دیگر به صورت حضوری جهت تکمیل ثبت نام نهایی به دانشگاه مربوطه مراجعه نمایند،سامانه مشاوره و هدایت تحصیلی درخت دانش میتواند ابهامات شما را رفع کند و شمارا از آخرین اخبار و اطلاعات آگاه سازد و در تمامی مراحل ثبت نام شما از جمله انتخاب رشته بدون کنکوردر کنار شما باشد تنها کافیست با شماره تلفن 9099072943 تماس گرفته و یا به سایت www.derakhte-danesh.com مراجعه نمایید.

رشته های پرطرفدار بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ۹۷

امسال برای سال 97، 95 درصد پذیرش رشته های دانشگاه آزاد و پیام نور به صورت بدون کنکور می باشد.

اکثر رشته های تاپ و پرطرفدار غیر پزشکی و رشته های بدون کنکور تجربی نیز شامل رشته های بدون کنکور مهر 97 می باشند.

در آزمون کنکور 97 دانش آموزانی که توانایی بالا و یا شرایط گرفتن نتیجه مطلوب در این آزمون را ندارند این فرصت برایشان یک مشکل محسوب میشود و دیگر انگیزه ای برای درس خواندن ندارند و حتی امکان دارد دیگر به ادامه تحصیل فکر نکند.

اما نگران این مسله نباشید چرا که دانشگاهایی در سرار کشور هستند که بدون این آزمون (بدون کنکور) داوطلبان خود را پذیرش میکنند و بدون هیچ گونه تفاوتی نسبت به دانشگاههای با کنکور میتوان در این دانشگاهها ادامه تحصیل نمود.

برای مشاهده و دریافت مهلت و تاریخ ثبت نام بدون کنکور نیمسال اول 97، زمان بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 97

ثبت نام بدون کنکورکاردانی دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر 97 یعنی همان مهر ماه همانند کارشناسی بدون کنکور و در دو مقطع صورت میگیرد

  • کاردانی پیوسته 
  • کاردانی ناپیوسته 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول (مهر ماه 97 ) در مقطع کاردانی به  دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه خواهد شد که کار را برای داوطلبان راحتر کرده است. نکته مهمی که لازم است داوطلبان به آن توجه داشته باشند این است که شرکت در کنکور سراسری از شرایط ثبت نام نخواهد بودو این مورد سبب آن شده که متقاضیانی که به هر دلیلی شرایط شرکت در کلاس های آموزشی و کلاس های کنکوری را ندارند یه راحتی و بدون نگرانی خاصی وارد دانشگاه شوند.

"برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوعات تاثیر معدل در ثبت نام بدون کنکور کاردانی مهر ۹۷، انتخاب رشته غیر از زیرمجموعه مورد نظر تحصیلی، انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری نیمسال دوم و مراحل ثبت نام بدون کنکور می توانید با شماره 9099072943 با تلفن ثابت همراه با مشاوران مجرب درخت دانش باشید" 

انتخاب رشته خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید.

رشته های نظری بدون کنکور دانشگاه آزاد مهرماه 97

رشته های زیرگروه علوم ریاضی

رشته های مهندسی شامل مهندسی پزشکی، مهندسی نفت، مهندسی معماری، مهندسی عمران، مهندسی نرم افزار کامپیوتر، مهندسی IT و .... پذیرش انجام خواهد شد، بیش از 90 درصد رشته های ریاضی بدون کنکور اعلام ظرفیت می کنند و پذیرش بدون کنکور دارند.

رشته های زیرگروه علوم انسانی

رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور که در دانشگاه آزاد مورد پذیرش قرار می گیرند برای زیرگروه علوم انسانی شامل مدیریت ها، حسابداری، حقوق، روانشناسی، تاریخ و .... پذیرش انجام خواهد شد.

رشته های زیر گروه علوم تجربی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 و رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مهرماه 97 شامل میکروبیولوژی، دامپزشکی، زیست شناسی، زمین شناسی، علوم مهندسی صنایع غذایی، شیمی کاربردی، تولید و ژنتیک گیاهی و ..... پذیرش انجام خواهد شد، این احتمال وجود دارد که برای نیمسال اول مهر ماه 97 برخی از رشته های پیراپزشکی به همین لیست رشته ها اضافه بشند.

پذیرش در رشته های هنر و زبان خارجه هم در مقطع کارشناسی انجام خواهد شد که شامل موسیقی، بازیگری، تئاتر، مترجمی زبان های خارجی که شامل روسی، انگلیسی، المان، چینی، و .... پذیرش انجام خواهد شد.

نکته قابل توجه:

رشته های بدون کنکور پزشکی و دندان پزشکی و همچنین پیراپزشکی در داخل کشور پذیرش نخواهیم داشت و در صورت ارائه شدن اطلاعات جدید در باب موضوع پذیرش بدون کنکور رشته های پزشکی و پیراپزشکی در خارج از کشور می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

مشاوره تحصیلی درخت دانش(ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97)

مشاوران تحصیلی درخت دانش در تمامی مقاطع تحصیلی از جمله برنامه ریزی درسی تیزهوشان 97، تحصیل پزشکی در خارج از کشور، ثبت نام بدون کنکور مهرماه 97 دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در کنار شما خواهند بود برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش با شماره تماس 9099072943 از طریق شماره گیری با تلفن ثابت و بدون نیاز به کد در کنار شما خواهند بود.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرامسامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

به امید موفقیت داوطلبان پر تلاش ایران عزیز

آردینی اوخو
سه شنبه 9 مرداد 1397
بؤلوملر :

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

0 گؤروش
یازار:‌

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

بر اساس اطلاعیه 29 تیر ماه 97 رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور: در حال حاضر با همین میزان سوابق تحصیلی که وجود دارد 17 درصد رشته های روزانه و 40 درصد رشته های دوره های شبانه یا نوبت دوم بدون آزمون پذیرش دارند، این در حالی است که دانشگاه آزاد و پیام نور نیز بیش از 95 درصد ظرفیتشان بدون کنکور است.

دانشگاه آزاد در دوره های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشجو می پذیرد، برای انتخاب رشته بدون کنکور 97 خود متوجه این موضوع باشید که خیلی از واحدهای دانشگاه آزاد بدون کنکور از درجه علمی بالایی برخوردار می باشند. در اینجا لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستانها را برای شما ذکر کرده ایم.

دانشگاه آزاد، در مراکز مختلف استان تهران و دیگر استانها و شهرستانها با رشته های متنوع زیادی در دوره نیمسال اول مهر ماه 97 در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد دانشجو می پذیرد، در زیر لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد که دارای سطح علمی بالایی هستند را قرار داده ایم، برای دریافت لیست رشته های بدون کنکور 97 هر کدام از دانشگاهها میتوانید بر روی نام دانشگاه کلیک نمایید.

رشته های بدون کنکور آزاد تهران

 

"برای اطلاع از پرطرفدارترین رشته های بدون کنکور 97، لیست رشته های بدون آزمون نیمسال اول (مهر 97) و لیست دانشگاه های بدون کنکور شهرستان ها تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید"

مشاوره رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول ۹۷

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ۹۷ که به تازگی منتشر شد می توان فهمید که غیر از 15 رشته پزشکی در تمامی رشته های غیر پزشکی ما پذیرش بدون کنکور داریم که بر اساس همین اطلاعیه 85 درصد کل رشته ها را بدون آزمون دانشگاه آزاد پذیرش دارد.

رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۷ و حتی رشته های پیراپزشکی بدون آزمون دانشگاه آزاد این رشته ها را برای هر نیمسال تحصیلی دانشگاه آزاد بدون کنکور به لیست رشته هایش اضافه کرده و ما شاهد بودیم که رشته دامپزشکی و میکروبیولوژی و ... بدون آزمون در بهمن ماه 96 پذیرش داشته ایم.

و در اینجا یه سوال واسه ما و اکثر داوطلبان بدون آزمون دانشگاه آزاد پیش می آید که:

برای نیمسال اول مهر 97 دانشگاه آزاد چه رشته ای را از رشته های پزشکی به لیست رشته های بدون کنکور اضافه خواهد کرد!!!؟؟؟

نکته مهم: برای اطلاعات بیشتر در زیر رشته های بدون کنکور 97 را قرار داده ایم و همچنین برای امسال رشته های بدون کنکور مهر ماه دارای تنوع خاصی هستند که به زودی لیست آنها از طرف سنجش دانشگاه آزاد در اختیار ما قرار خواهد گرفت، برای اطلاع از لیست کامل رشته های پیراپزشکی و پزشکی بدون کنکور نیمسال اول 97 و شرایط ورود بر اساس سوابق تحصیلی هر رشته میتوانید از طریق شماره ثابت بدون گرفتن پیش شماره با شماره 9099072943 تماس حاصل نمایید.

رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد علوم تحقیقات مهر ۹۷

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز مهر ۹۷

رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد تهران شمال مهر ۹۷

رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد تهران غرب مهر ۹۷

رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد تهران شرق ورودی مهر ۹۷

رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد تهران جنوب نیمسال اول ۹۷

 " کنکور بی کنکور !!! "

پرطرفدارترین رشته های بدون کنکور ۹۷

امروزه کنکور یکی از بزرگترین و فراگیرترین آزمون هایی است که به صورت کشوری و بدون دخالت اشخاص با امنیت بالا برگزار میشود این یعنی یک آزمون ایده آل و یکسان که میتوان با نتیجه گرفتن در آن رسیدن به اهداف خود را آسان کرد.

البته با توجه به اهمیت این آزمون دانش آموزانی که توانایی بالا و یا شرایط گرفتن نتیجه مطلوب در این آزمون را ندارند این فرصت برایشان یک مشکل محسوب میشود و دیگر انگیزه ای برای درس خواندن ندارند و حتی امکان دارد دیگر به ادامه تحصیل فکر نکند.

اما نگران این مسله نباشید چراکه دانشگاهایی در سرار کشور هستند که بدون این آزمون(بدون کنکور) داوطلبان خود را پذیرش میکنند و بدون هیچ گونه تفاوتی نسبت به دانشگاههای با کنکور میتوان در این دانشگاهها ادامه تحصیل نمود.

در زیر لیست برخی از رشته های پرطرفدار دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 را آورده ایم که میتوانید بر روی آنها کلیک نمایید، برای اطلاع از لیست کامل رشته های بدون کنکور 97 می تواند اسم رشته را در سایت جامع درخت دانش جستجو کنید.

رشته حقوق بدون کنکور

رشته پزشکی بدون کنکور

رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور

رشته کارگردانی بدون کنکور

رشته مهندسی عمران بدون کنکور

لیست رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد ۹۷

یرای مشاهده لیست رشته های بدون کنکور تجربی_ریاضی_علوم انسانی_زبان و هنر دانشگاه آزاد مهر ماه ۹۷ باید تا زمان انتشار دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۷ منتظر بمانیم.

برای سال 97 پذیرش رشته های بدون کنکور افزایش 15 درصدی نسبت به سال های گذشته داشته است، بیشتر رشته های بدون کنکور همان رشته های بدون آزمونی هستند که در بهمن ماه دانشگاه آزاد پذیرش داشته اند.

برای اطلاع از رشته های بدون کنکور پیام نور بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید:

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۷ در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته در دوره های تمام وقت و پاره وقت امسال با تنوع بیشتری پذیرش انجام می شود.

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول ۹۷

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول مهر ماه 97 از نیمه دوم مرداد ماه در مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته آعاز میگردد. با توجه به تعداد زیاد متقاضیان لازم به ذکر است که داوطلبان عزیز از همان ساعات اولیه اقدام به ثبت نام نمایند و همچنین شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در نیمسال اول همانند نیم سال دوم بهمن می باشد، تنها تفاوتی که هست شرط معدل و سوابق تحصیلی برای پذیرش نیمسال دوم لحاظ شده است، و اینکه رشته های پیراپزشکی هم مورد پذیرش قرار بگیرند. 

توجه: برای ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ۹۷ بر اساس سوابق تحصیلی و رشته دلخواه خود و ظرفیت رشته ها و دانشگاه ها و ... سراسر کشور میتوانید از طریق (تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره) با شماره 9099072943 تماس حاصل نمایید.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد استانها 97

جهت مشاوره و راهنمایی درباره کد رشته محل ها و ظرفیت ها و رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد استانها و شهرستانها بر اساس تراز دانشگاهها کافیست بر روی آنها کلیک نمایید:

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ارومیه

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اردبیل

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزادخراسان جنوبی

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مازندران

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد همدان

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد گیلان

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزادکرمانشاه

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رشته های بدون کنکور آزاد تهران، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز مهر ماه ۹۷، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد رشت 97، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد لرستان 97، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان 97، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد شیراز،رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کا کشور با مشاوران درخت دانش تماس حاصل فرمایید.

دوستان باید توجه داشته باشند خیلی از رشته های بدون کنکور مهر ماه ٩٧ در لیست رشته های پایین ذکر نشده اند به این دلیل که هنوز دفترچه ثبت نام نیمسال اول ٩٧ منتشر نشده است، به محض منتشر شدن دفترچه در کانال تلگرام درخت دانش اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

 برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید رشته های بدون کنکور آزاد تهران با شماره تماس 9099072943 با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشند، و یا لیست رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور استان تهران را بال دقت مطالعه نمایید.

مشاوره بدون کنکور دانشگاه آزاد درخت دانش

برای مشاوره دانشگاه بدون کنکور 97 می توانید از راههای زیر با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشید:

 

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

آردینی اوخو
دوشنبه 8 مرداد 1397
بؤلوملر :

انتخاب رشته کنکور سراسری 97

0 گؤروش
یازار:‌

انتخاب رشته کنکور سراسری 97

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 97 چه تاریخی است ؟

مهلت و زمان دقیق انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷؟

سوال مهم: شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷ چگونه است ؟

برای انتخاب رشته سراسریم آیا از نرم افزار انتخاب رشته استفاده کنم ؟

سوال پرتکرار: نحوه انتخاب رشته کنکور و اولویت بندی بر اساس رتبه و سوابق تحصیلی داوطلب ؟

مهم: با چه رتبه هایی سال پیش رشته های پزشکی و پیراپزشکی سراسری قبولی داشتیم ؟

مشاهده کارنامه رتبه های برتر کنکور 96 و میانگین درصدهای این داوطلبان ؟

مشاهده و دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷ از سایت درخت دانش چگونه است ؟

تاثیر سهمیه ها بر انتخاب رشته و قبولی در رشته و دانشگاه انتخابی به چه صورتی است ؟(سهمیه بومی گزینی)

سوال مهم: در انتخاب رشته سراسری 97 اولویت انتخاب، علاقه باشد یا بازار کار ؟

دوراهی سرنوشت ساز: اولویت اول را دانشگاه (شهر محل سکونت) بزاریم و یا رشته دلخواه خود ؟

چطوری انتخاب رشته و اولویت بندی انجام دهیم که شانس قبولی در رشته دلخواه را بالا ببریم ؟

پرتکرار: سهمیه مناطق بهتر است یا سهمیه بسیجی یا پنج درصد ؟(تاثیر سهمیه 5 درصد در انتخاب رشته 97)

رتبه کشوری یا رتبه منطقه کدام مهم تر است؟ کدام سهمیه مناطق بهتر است؟

رتبه لازم برای قبولی در رشته های پزشکی و پرستاری چه رتبه ای در زیرگروه یک باید داشته باشم ؟

مهم: انتخاب رشته کنکور تجربی 97 و تفاوت آن با انتخاب رشته کنکور ریاضی و انسانی ؟

اهمیت و نقش بسزای مشاور باتجربه در انتخاب رشته کنکور سراسری سال 97 ؟(شکل گیری آینده هر فرد در انتخاب درستی است که انجام میدهد)

و .... ؟؟؟؟؟؟

در این مقاله سعی بر این داریم که به طور مفصل اکثر سوالاتی که داوطلبان عزیز با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند و برای شکل گیری آینده و شغل خود ابهاماتی در ذهن داشته اند پاسخ دهیم، لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید.

انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 97

انتخاب رشته رشته تجربی در کنکور 97 با بیشترین آمار و برای کنکور سراسری با بیشترین متقاضی نسبت به دیگر رشته ها نزدیک به 650 هزار نفر شرکت کننده که افزایش 10 درصدی نسبت به دو ساله گذشته داشته است.

رشته های بخصوصی در گروه آزمایشی تجربی وجود دارد که پرطرفدارتر است و تاکید داوطلبان بر روی قبولی در این رشته هاست . رشته های پزشکی , دندانپزشکی , داروسازی , فیزیوتراپی و علوم آزمایشگاهی و غیره در صدر آن ها هستند و همین هم قبولی در این رشته ها را سخت و دشوار نموده است .

انتخاب رشته آزمون سراسری ۹۷ با توجه به کارنامه اولیه که رتبه ی کل , تراز و سهمیه داوطلب در آن درج شده است صورت می پذیرد .

دغدغه کنکوریها این است که چطور با رتبه ی خود در دانشگاه مدنظر در رشته مورد علاقه قبول شوند و با انتخابی صحیح به اهداف بزرگتر برسند.

"با انتخاب رشته درست و منطقی با در نظر گرفتن فاکتورهای انتخاب رشته کنکور سراسری 97 آینده تحصیلی و شغلی و مسیر زندگیمان را عوض کنیم"

انتخاب رشته تجربی کنکور سراسری 97

مشاوره و راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷ مهمترین و سرنوشت سازترین مرحله از زندگی هر دانش آموز را به خود اختصاص داده است. زیرا که تمامی تلاش ها و اهداف یک دانش آموز در این مرحله وارد مسیر دیگری شده و به نتیجه نزدیکتر می شود. اما گاهی مشاهده می کنیم متاسفانه به دلیل عملکرد ضعیف دانش آموز در مرحله انتخاب رشته آن رشته ای را که شایسته رتبه اکتسابی اوست کسب نخواهد کرد. نحوه صحیح انتخاب رشته در زندگی تحصیلی و شغلی دانش آموز و ساختن آینده ای روشن کارساز است.

از آنجا که کنکور سراسری از سال 92 به بعد با کنکور دانشگاه آزاد یکی شده است، اما مسیر انتخاب رشته دانشگاه دولتی و دانشگاه آزاد کاملا با هم متفاوت است . در انتخاب رشته کنکور سراسری باید در سایت سنجش اقدام به انتخاب 150 کد رشته محل نمود اما در انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت آزمون می توان فقط 20 انتخاب را برگزید.

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷ درخت دانش

مشاوران مجرب و باتجربه درخت دانش با انتخاب رشته کنکور منطقی و اولویت بندی بر اساس رتبه زیرگروه ها، سوابق تحصیلی (30 درصد تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 97) داوطلب، آخرین رتبه قبولی در هر رشته و دانشگاه 5 سال قبل کنکور،علاقه و بازار کار هر کدام از رشته های دلخواه داوطلب، تاثیر سهمیه مناطق 25 و 5 درصد در کنکور 97 و ... می توانند در ساختن آینده تحصیلی و شغلی روشن و هدفمند در کنار شما داوطلبان عزیز انتخاب رشته کنکور سراسری 97 باشند.

برای ارتباط و رفع سوالات و انتخاب رشته کنکور 97 هدفمند خود میتوانید با شماره گیری شماره 9099072943 ازطریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره تماس حاصل نمایید.

توجه: افرادی که تمایل به مشاوره انتخاب رشته حضوری دارند جهت تعیین زمان و رزرو وقت مشاوره با شماره 09033806196 در تلگرام پیام بدهند تا در اسرع وقت هماهنگی لازم با مشاوران تخصصی انتخاب رشته سراسری درخت دانش به عمل آید.

 "دوس داری مهم ترین اتفاق زندگیت در سال 97 چی باشه ؟ "

شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری 97

معیارهای درست و منطقی در انتخاب رشته سراسری 97 آگاهی و تفسیری درست از بندهای مختلف کارنامه کنکور که شامل: نمره کل، میزان تاثیر سوابق تحصیلی، رتبه در منطقه و کشور، سهمیه متعلقه به هر دانش آموز، نمره کل یا همان تراز، مقایسه تراز هر داوطلب با رتبه های برتر که دارای تراز 13000 و ارقامی در این حدودند، شناخت درباره رشته های دانشگاهی و واحدهای ارائه شده هر رشته در دانشگاه، بازار کار، موقعیت و وضعیت رفاهی هر دانشگاه و .... از معیارهای انتخاب رشته منطقی به شمار می آیند، برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری سال 97 بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید:

نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 97

قبل از انجام انتخاب رشته هر مشاور آگاهی باید جواب سوالهای زیر را بیابد:

  • تراز کسب شده این داوطلب می تواند او را به کسب کدام رشته ها و کدام دانشگاه ها سوق دهد؟
  • با توجه به سهمیه متعلقه به این دانش آموز در کدام رشته ها می تواند پذیرش شود؟
  • رشته ها و دانشگاه های مورد علاقه این داوطلب کدامند؟
  • از اهداف این دانش آموزکسب رشته خاص یا دانشگاه خاصی است؟
  • و ...

مشاوره انتخاب رشته

انتخاب رشته منطقی در کنکور سراسری 97

در این مقاله درخت دانش بر ان است که توضیحات لازم و ضروری جهت یک انتخاب رشته درست و منطقی را در اختیار داوطلبان کنکور سراسری 97 قرار دهد.

در کارنامه ای که در اختیار داوطلبان کنکور سراسری سال 97 قرار می گیرد، چهار جدول اساسی وجود دارد که به اختصار درباره انها توضیح می دهیم در یکی از جدول ها نمرات خام، دروس امتحانی امده است.

عنوان دروس با نمره هر درس نشان داده شده است که نمره هر درس را با توجه به تعداد سوالات صحیح ضربدر عدد ۳ منهای تعداد سوالات غلط جواب داده شده نموده و تقسیم بر تعداد کل سوالات آن درس ضربدر ۳ نموده و جواب به دست امده را در عدد صد ضرب می کنند تا درصد نمره یک درس محاسبه شود.

"بهترین قبولی های کنکور چه درصدهایی داشتند و کجا قبول شدند؟؟"

یکی از منطقی ترین فاکتورها برای انتخاب رشته کنکور سراسری 97، انتخاب رشته بر اساس آخرین رتبه های قبولی رشته و ظرفیت دانشگاهها برای کنکور سراسری 97 می باشد برای اطلاع از رتبه های لازم برای قبولی در رشته های پرطرفدار بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

رتبه لازم برای قبولی در رشته پزشکی ۹۷

رتبه لازم برای قبولی پزشکی پردیس خودگردان ۹۷

رتبه لازم برای قبولی در رشته پرستاری ۹۷

رتبه لازم برای قبولی در رشته های هنر ۹۷

برای اطلاعات بیشتر در مورد رتبه و تراز قبولی لازم برای انتخاب رشته کنکور سراسری 97، انتخاب رشته بر اساس ظرفیت دانشگاهها و تمامی 20 فاکتور انتخاب رشته میتوانید با شماره گیری شماره 9099072943 (با تلفن ثابت بدون کدگیری) تماس حاصل نمایید.

 

جدول وضعیت رتبه و نمره کل داوطلب در کنکور سراسری 97

در جدول بعدی وضعیت رتبه، نمره کل داوطلب در هر زیر گروه وپایش داده شده است. در این قسمت که مهمترین بخش از کارنامه اولیه داوطلب می باشد، درصد تاثیر سوابق تحصیلی و رتبه در سهمیه از بین x شرکت کننده و رتبه کشوری بدون سهمیه بین x شرکت کننده و نمره کل نهایی در تمام زیر گروه ها مشخص شده است.

جدول شماره 2

قبل از توضیح درباره این جدول شماره ۲ باید برای شما داوطلبان معنی یک جمله را توضیح دهیم و آن این است که بعد از بیرون آمدن از جلسه آزمون سراسری خیلی زیاد می شنوید که می گویند اگر فلان درس برای شما دشوار بوده جای نگرانی نیست چون برای همه سخت و مشکل بوده است.

آیا واقعا جای نگرانی نیست؟ بلی کاملا صحیح است زیرا که اینجا بحث رقابت است و میزان موفقیت شما در یک درس و کسب نمره خوب بستگی به نمره بقیه رقیبان دارد که تا چه حد توانایی کسب نمره خوب را داشته اند. چون برای به دست اوردن تراز کل شما در یک درس، میانگین تراز رقیبان شما در همان درس و همچنین تعداد کل شرکت کننده ها محاسبه می شود. به این ترتیب رتبه ۱ کنکور سراسری برابر با بیشترین تراز یا نمره به دست امده می باشد.

نتیجه گیری از این محاسبات

اما این محاسبات فقط برای نمره کل کشوری است و باید محاسباتی مانند اعمال سهمیه در ان گنجانده شود.
طبق اطلاعات به دست امده و پیش بینی مشاوران درخت دانش تراز نفرات برتر کنکور سراسری سال 97 تقریبا در حدود 13500 تا 14000 می باشد یعنی کسی که در سهمیه رتبه او پایین تر از ۱۰۰۰ باشد، تقریبا ترازی بالاتر از ۱۰۰۰۰ باید کسب کند.

" فراموش نکنیم یه هدف تحصیلی بدون برنامه و انتخاب رشته درست فقط یک هدفه "

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 97

خوبی استفاده از نرم افزار انتخاب رشته این است که به طور تقریبی می توانید از وضعیت پذیرش در سالهای گذشته مطلع شوید. اما ایراد بزرگی که در همین زمینه وجود دارد این است که انتخاب رشته های این نرم افزارها براساس رتبه ی داوطلب می باشد اما در اصل، پذیرش از سوی سازمان سنجش از طریق نمرات تراز داوطلبان صورت می گیرد و این میتواند اعتبار و پایایی این نرم افزار های انتخاب رشته را زیر سوال ببرد.

به عنوان مثال فرض کنید کنکور پارسال از سطح سوالات راحت تری برخوردار بوده و سوالات کنکور امسال دشواری بیشتری داشته،  لذا تراز داوطلبان در سال گذشته از امسال  بالاتر می باشد و در نتیجه مثلا رتبه 1000 امسال با رتبه 1000 پارسال از تراز متفاوت و به دنبال آن شانس قبولی متفاوتی برخوردار است. حالا به همین نقطعه ضعف تغییر کردن ظرفیت های هر سال مخصوصا در رشته  های پرمخاطب را هم اضافه کنید.

تاثیر سهمیه در انتخاب رشته سراسری 97

تعییین سهمیه تحصیلی داوطلب از طریق تعیین اخذ مدرک تحصیلی دو سال آخر دبیرستان و دوره پیش دانشگاهی برای نظام جدیدی ها و سه سال آخر دبیرستان یا هنرستان برای نظام قدیمی ها خواهد بود.در صورتی که داوطلب سهمیه مناطق، محل اخذ مدرک تحصیلی در طول سه سال نامبرده در بالا متفاوت بوده باشد، سهمیه او جزو منطقه ای محاسبه خواهد شد که از لحاظ منطقه ای برتر و بهتر ارزشگذاری شود.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی تاثیر سهمیه در انتخاب رشته کنکور سراسری 97 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

تاثیر سهمیه در کنکور سراسری ۹۷

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 97

در جدول دومی که اشاره کردیم کلمه سوابق تحصیلی نوشته شده یعنی تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری سال 97 برای داوطلبی که در رشته ازمایشی تحصیلی خود ازمون داده باشد، 30 درصد.و برای کسی که رشته تحصیلی و گروه ازمایشی کنور او با هم یکی نباشد، تاثیر سوابق تحصیلی در انتخاب رشته کمتر خواهد بود.
رتبه در سهمیه یعنی بعد از محاسبه رتبه کل کشوری داوطلب را در سهمیه خود قرار داده و تراز سهمیه او را محاسبه می کنند. و منظور از رتبه کل نهایی همان تراز کسب شده داوطلب می باشد.

درصدهای تعلق گرفته سهمیه ای به افراد خاص

طبق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 سالهای گذشته 80 درصد سهمیه رشته مشاوره و راهنمایی به سهمیه آموزگاران وزارت آموزش و پرورش، 40 درصد از ظرفیت هر کد رشتههای ناحیه ای، منطقه ای و کشوری روزانه در استان های کرمانشاه، کردستان، لرستان، ایلام، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری به داوطلبان بومی این استان ها تعلق می گیرد.

20 درصد ظرفیت در رشته های نوبت دوم در هر رشته به کارمندان دانشگاه ها،  10 درصد از رشته محل های پرستاری به بهیاران واجد شرایط، 10 درصد ظرفیت رشته های نوبت دوم در هر رشته به کارکنان دانشگاه ها و کارمندان رسمی وزارت علوم و تحقیقات آن استان تعلق گرفته است.

از لحظ محاسبه برای سهمیه بومی گزینی، در دوره های مجازی، سهمیه کشور در دوره های بین المللی سهمیه کشوری و بومی گزینی در نیمه حصوری 80 درصد بومی استان، در پیام نور 70 درصد بومی و 30 درصد بومی شهرستان های تحت پوشش، در غیر دولتی 80 درصد بومی ناحیه و در رشته های شبانه 80 درصد به بومی همان استان تعلق می گیرد.

" پیش به سوی دانشجو شدن "

اهمیت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷

یک مشاوره انتخاب رشته کنکور 97 با در نظر گرفتن شرایط مخصوص داوطلب، استعداد، تراز کنکور 97، پر درآمدترین رشته و بازار کار، علاقه، تراز آخرین نفر قبولی کنکور 96، مسافت و سطح علمی دانشگاهها و بسیاری از فاکتورهای دیگر می تواند انتخاب رشته ای را انجام دهد که نرم افزار انتخاب رشته تنها یکی از فاکتورها را دارا می باشد.

توجه: افرادی که تمایل به مشاوره حضوری تخصصی دارند جهت تعیین زمان و رزرو وقت مشاوره با شماره 09033806196 در تلگرام پیام بدهند تا در اسرع وقت هماهنگی لازم با مشاوران تخصصی انتخاب رشته سراسری درخت دانش به عمل آید.

برای مشاوره تخصصی رشته ها و زیر گروهها بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی ۹۷

مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی ۹۷

مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی ۹۷

انتخاب رشته رشته های نیمه متمرکز 97 (دارای مصاحبه)

درباره رشته های خاص نیز باید برای انتخاب رشته دقت نمود. انتخاب رشته از بین رشته های تحصیلی دانشگاه مذاهب اسلامی در تهران، زاهدان، سنندج، دانشگاه صنعتی مالک اشتر حتما باید رشته های انتخابی از این دانشگاه ها در فرم انتخاب رشته در اولویت اول تا سی ام قرار داده شوند.

رشته های خاص دانشگاه شهید مطهری تهران، دانشگاه غیر انتفاعی اصول الدین، مؤسسه غیر انتفاعی سوره، دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری(دادگستری)، دانشگاه علوم معارف قرآن کریم (وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه) که دارای مراحل گزینش و معاینه و مصاحبه هستند باید حتما در اولویت اول تا نهم در فرم انتخاب رشته قرار گیرند.

مشاوره تحصیلی درخت دانش(انتخاب رشته کنکور سراسری 97)

مشاوران با تجربه و متخصص درخت دانش با شناخت کامل از رشته های دانشگاهی و و بازار کار هر رشته و اطلاعات کامل درباره هر دانشگاه و مفسر در موضوعات کارنامه کنکور سراسری 97 می تواند بهترین و مناسب ترین رشته ها را با توجه به رتبه اکتسابی شما داوطلبان گرامی انجام دهد، برای اطلاعات بیشتر نتایج انتخاب رشته کنکور 97 میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

برای اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب رشته بدون کنکور رشته های دانشگاه آزاد بر روی لینک زیر کلیک نمایید و تا انتهای پستای ما را مطالعه بفرمایید:

می توانید جهت دستیابی به مشاوران مجرب درخت دانش با شماره 9099072943 بدون کدگیری از تلفن ثابت تماس گرفته و آینده خود را با راهنمایی های مشاوران درخت دانش هموار کنید.

 

 

 

آردینی اوخو
یکشنبه 7 مرداد 1397
بؤلوملر :

نتایج کنکور 97

0 گؤروش
یازار:‌

نتایج کنکور 97

نتایج کنکور سراسری 97 می تواند نقش بسزایی در آینده تحصیلی و شغلی داوطلب رقم بزند، از این رو هم داوطلبان و هم خانواده های آنان در زمان اعلام نتایج کنکور 97 استرس و نگرانی بالایی دارند.

اکثر سوالاتی که داوطلبان در این روزها دارند این است که تاریخ اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری چه زمانی است؟

انتخاب رشته کنکور سراسری 97 را چطوری انجام بدم چه مشاوری را برای انتخاب رشتم انتخاب کنم که شانس قبولیم را بالاتر ببرم؟

در این پست به این سوالات مهم جواب خواهیم داد تا استرس را در میان شما داوطلبان عزیز به حداقل برسانیم.

تاریخ اعلام نتایج اولیه کنکور 97

زمان و تاریخ دقیق اعلام نتایج کنکور ۹۷ دهه دوم مرداد ماه ۹۷ می باشد.

یعنی ما از دهم مرداد تا 20 مرداد ماه هر زمان منتظر اعلام نتایج ۹۷ هستیم تا نتایج کنکور را مشاهده نماییم، حال این سوال پیش می آید که:

چطور اولین نفری باشیم که نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۷ را مشاهده کنیم؟

برای مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 97 مشاوره تحصیلی درخت دانش کانال تلگرام کنکور سراسری ۹۷ ایجاد کرده است که به محض اعلام نتایج کنکور سراسری در کانال اطلاع رسانی خواهیم کرد و شما اولین نفری هستید که نتایج کنکور سراسری را مشاهده خواهید نمود، برای پیوستن به کانال بر روی آن کلیک نمایید:

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

نتایج اولیه کنکور سراسری 97

نحوه مشاهده نتایج کنکور 97

برای مشاهده کارنامه کنکور 97 و نتایج کنکور سراسری ۹۷ که شامل رتبه کشوری و رتبه منطقه خواهد شد شما می توانید یا از طریق مشاوران اعلام نتیجه کنکور سراسری 97 درخت دانش و یا از طریق سایت سنجش نتیجه کنکور 97 خود را مشاهده نمایید.

برای اطلاع از روش های مشاهده نتایج کنکور سراسری 97 می توانید بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید:

مشاهده کارنامه کنکور سراسری 97

مشاوره انتخاب رشته کنکور 97

انتخاب رشته یک مشاور دلسوز و با تجربه در انتخاب رشته کنکور سراسری می تواند از هر نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری بهتر باشد.

مشاور با در نظر گرفتن علاقه، بازار کار رشته، سطح سختی یا راحتی کنکور 97، ظرفیت رشته و دانشگاههای سال 97 و بسیاری از فاکتورها و معیارهای انتخاب رشته کنکور 97 می تواند بهترین راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری را برای داوطلبان انجام بدهد که هیچ نرم افزاری قادر به انجام دادن آن نیست.

سوال مهم داوطلبان کنکور سراسری 97 که آیا از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری استفاده بکنیم یا خیر ؟

پاسخ این سوال را که نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 97 خوب است یا بد بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید:

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 97

آردینی اوخو
شنبه 6 مرداد 1397
بؤلوملر :