mahak

تاثیر تجهیزات سوله سازی

0 گؤروش
یازار:‌

تجهیزات سوله سازی

سوله عموما به سازه‌های صنعتی اطلاق می‌شود که دارای دهانه‌های بزرگ و سقف‌های شیب‌دار، قوسی و خرپایی هستند. کاربری‌های صنعتی و تولیدی و همچنین انبار برای سوله ها منظور می‌شود. در ادامه به بررسی انواع سوله از لحاظ کاربری، انواع سیستم سازه، تنوع ابعاد و پیکربندی و … می‌پردازیم.

همانطور که می دانید هریک از سازه ها و به طور دقیق تر سوله ها با تجهیزات و ماشین آلات خاصی ساخته می شوند و انتخاب هریک از این تجهیزات به نوع سوله بستگی دارد و اینکه به چه روشی ساخته شده است .

در سوله های قدیمی تر چون سوله های تیرورقی کمتر از علم روز دنیا و ابزارآلات مجهز به کار برده شده است اما در سوله های جدیدتری چون سوله های خرپایی تجهیزات به کار رفته امروزی تر و قدرتمندتر است به همین دلیل هم سازه مستحکم تر و با کیفیت تر ساخته می شود .

ساخت سوله به طور اصولی و براساس قوانین سوله سازی نیازمند به کارگیری تجهیزات سوله سازی توسط سازنده سوله است , تجهیزاتی که به روز و جدید باشند و بتوان توسط آن ها سازه ای از هر نظر مقاوم و مستحکم ساخت .

این مساله در پروژه های عظیمی چون ساخت کارخانه های صنعتی و بزرگ اهمیت بیش تری پیدا می کند و سوله ساز در ساخت سازه های خود از ماشین آلات و ابزارآلات تماما مجهز و مدرن استفاده می کنند . این فاکتور در قیمت و هزینه ساخت سوله نیز تاثیرگذار است استفاده از تجهیزات با کیفیت سبب کاهش قیمت ها می گردد .

کاربری انواع سوله اسکلت فلزی

از این نوع سازه ها می توان در ساخت و احداث کارخانه ها ، انبارها ، مرکز خرید ها , آشیانه های هواپیما ، ساخت سوله مرغداری ها ، ساخت سوله ورزشی ، فروشگاههای بزرگ ، تعمیرگاهها و . . . استفاده می شود .

جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

 

مدیر فروش : نوین سوله

09199911554



آردینی اوخو
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397
بؤلوملر :

قیمت های خرید سوله در شهرک صنعتی

0 گؤروش
یازار:‌

خرید سوله در شهرک صنعتی

خرید سوله در تهران عمدتا با هدف ساخت کارخانه های صنعتی و مقاصد اقتصادی صورت  می پذیرد خرید سوله در شهریار به عنوان یکی از شهرهای استان تهران نیز به منظور احداث اماکن ورزشی , اماکن صنعتی , ساخت سوله مرغداری , ساخت سوله گاوداری و .. صورت می گیرد .

امروزه روز خرید سوله در شهرک صنعتی که معمولا در اطراف و حومه شهر احداث می گردد با استقبال زیادی مواجه شده است چرا که با صرف هزینه و زمان نسبتا اندکی این سازه ها ساخته می شوند به همین جهت هم توانسته اند جایگزین خوبی برای ساختمان های بتنی محسوب شوند .

قیمت ساخت سوله بر اساس وزن سازه ساخته شده بر حسب کیلوگرم محاسبه می شود. وزن سوله ها بر اساس دهانه، ارتفاع کنار سوله، تناژ جرثقیل سقفی (در صورت وجود) ، محل احداث سوله از لحاظ آب و هوایی ( مقدار برف و شدت باد) و عوامل دیگر متفاوت هستند.

خرید سوله در شهرک صنعتی و ساخت سوله صنعتی تنها توسط گروه ها و مجموعه هایی صورت می گیرد که دانش و مهارت بالایی در زمینه ساخت سازه های فلزی داشته باشند و نیز از به روز ترین تجهیزات موجود در بازار به جهت ساخت استفاده کنند زیرا لازم است که این سازه ها بسیار قدرتمند و مستحکم ساخته شوند تا بتوان در آن ها تجهیزاتی چون جرثقیل های عظیم و ماشین آلات قدرتمند را نصب نمود بدون اینکه تهدیدی برای کارکنان مجموعه محسوب شود .

از سوله های صنعتی می توان در کارخانه های عظیم و سنگین صنعتی , سردخانه های صنعتی , انبار ها و .. استفاده نمود.

سوله را میتوان در انواع مختلف طراحی و اجرا کرد که شامل انواع :

سوله هلال تک دهانه با ستون قائم

سوله هلال چند دهانه با ستون قائم

سوله هلال تک و چند دهانه با بچه سوله هلال

سوله هلال تمام قوسی شامل ستون و رفتر هلالی

سوله تک شیب تک دهانه یا چند دهانه پیوسته یا یچه سوله

جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

 

مدیر فروش : نوین سوله

09199911554


آردینی اوخو
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397
بؤلوملر :

فروش سوله دست دوم ارزان در شیراز

0 گؤروش
یازار:‌


فروش سوله دست دوم در شیراز

یکی از سازه های مهم و تاثیرگذار در صنعت کسب و کار سوله های دست دوم هستند , این نوع سوله ها به دلیل خصوصیات و قابلیت هایی که دارند می توانند مشکلات زیادی را که در این زمینه وجود دارند رفع کنند .

مجموعه ما با فروش سوله دست دوم در شیراز پاسخگوی  نیاز روز بازار به این نوع سازه ها بوده است , سازه هایی که با سرعت قابل توجهی بازسازی و آماده ی نصب و بهره برداری می گردند .فروش سوله در کرمان  - فروش سوله در تهران  - فروش سوله در مشهد فروش سوله در شیراز  به صورت کارکرده ، از نظر قیمت به صرفه تر از سوله های نوهستند و این می تواند یک امتیاز مثبت برای این گونه از سازه ها محسوب شود .

فروش سوله دست دوم در هر موقعیت مکانی امکان پذیر است به شرطی که دارای یکسری قوانین و دستورالعمل ها باشد یکی از این ملزومات کیفیت سازه است سوله ی خریداری نباید خیلی قدیمی باشد .

لیست قیمت سوله دست دوم

قیمت فروش سوله دست دوم در مقابل سوله نو کمتر است و در مدت زمان کوتاهی نیز نصب و آماده ی استفاده می گردد , عوامل تاثیرگذار در این مورد را می توان سال ساخت سازه نام برد سازه هایی بسیار قدیمی ممکن است قیمت پایین تری داشته باشند اما مطمئنا کیفیت نامناسبی دارند .

 مشخصات اصلی سوله

سوله‌ها دارای مزیت‌هایی مانند :

دهانه‌های پهن و بزرگ : این نوع سازه ها دارای دهانه های بزرگی هستند آن هم بدون ستون و یا نگهدارنده ی میانی که سبب شده سازه ای مناسب و مطلوب در ساخت سالن های ورزشی به شمار روند .

وزن کم : سوله ها با استفاده از تکنیک های سبک سازی سازه کاهش وزن چشمگیری داشته اند که این موجی کاهش هزینه های ساخت سازه نیز گردیده است .

 مقاومت بالا، هزینه پایین، نگه‌داری حرارتی، ذخیره انرژی، ظاهری زیبا، زمان نصب کوتاه، مدت زمان بهره‌برداری و استفاده بالا، عملکرد مناسب و .. از سایر ویژگی ها و قابلیت های این نوع سازه ها به شمار می روند .

جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

 

مدیر فروش : نوین سوله

09199911554


 





آردینی اوخو
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397
بؤلوملر :

نوین سوله

0 گؤروش
یازار:‌



بزرگترین شرکت طراحی و ساخت سوله

تماس با مدیر فروش

جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید


09199911554 

مهندس عسگریان

آردینی اوخو
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397
بؤلوملر :