mahak

سوله سبک دست دوم

0 گؤروش
یازار:‌

سوله سبک دست دوم

یکی از انواع سوله های سبک موجود در بازار سوله سبک خرپایی است این سوله ها با کیفیت بی نظیری ساخته می شوند به این ترتیب سوله های دست دوم خرپایی نیز کیفیت مناسبی دارند و می تواند از آن ها در تمامی واحدها استفاده نمود , سازندگان نیز به دلیل اینکه این سازه ها قابلیت و مزایای ویژه ای دارند و کارفرمایان و مشتریان نیز تمایل بیش تری به خرید این سازه ها دارند , ساخت این سازه ها را ترجیح می دهند .

سوله ها در دهانه های مختلفی ساخته می شوند اما کاربردی ترین سوله ها , سوله هایی با دهانه های بزرگ هستند که می توان از آن ها در مواردی چون ساخت سوله ورزشی و استادیوم های بزرگ , ساخت سوله صنعتی و .. استفاده نمود . ساخت سوله هایی با دهانه های بزرگ هزینه بر است اما می توان از روش هایی استفاده نمود که موجب صرفه اقتصادی آن خواهد شد مثلا روش های خرپایی .

با ساخت سوله های با دهانه های بزرگ به روش خرپایی نه تنها هزینه ها افزایش نمی یابد و سوله ارزان تمام می شود  بلکه با افزایش ابعاد دهانه هزینه ها کاهش هم می یابند که این خصوصیتی ویژه برای این نوع سوله ها محسوب می شود .

مزیت های سوله دست دوم

از ویژگی‌ها و مزیت‌هایی که سوله سبک را به گزینه ایده آل برای ساخت انواع ساختمان‌ها تبدیل کرده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هزینه ساخت سوله سبک : سوله سبک در مقایسه با سوله‌های مشابه خود قیمت بسیار پایین‌تری دارد. قیمت هر متر مربع سوله سبک چیزی در حدود ۳۵ درصد ارزان است به این ترتیب هم سوله سبک و ارزان  بسیار کاربردی شده است .

نصب فوری : سوله ابتدا در کارگاه شرکت ساخته می‌شود و سپس در محل پروژه نصب می‌شود. برای مثال سوله سبک به متراژ ۱۰۰۰ متر را می‌توان طی ۱۵ روز ساخت و در محل پروژه نصب کرد.


آردینی اوخو
پنجشنبه 30 فروردین 1397
بؤلوملر :

مرکز فروش سوله دست دوم

0 گؤروش
یازار:‌

مرکز فروش سوله دست دوم

برخی کارفرمایان به جای ثبت سفارش ساخت سوله به شرکت سوله سازی , سوله های کارکرده تهیه می کنند که این موجب کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان آن ها می شود البته سوله ی خریداری شده باید از نظر کیفیت نمره قابل قبولی را کسب کنند سوله های خیلی قدیمی معمولا فرسوده هستند و کارایی لازم را ندارند .

استفاده از سازه به عنوان سوله های دست دوم و نو

عموما به خاطر هزینه بالای تولید بیشتر استفاده ها از سوله های دست دوم است و مشتریان بیش تر تمایل به خرید سوله دست دوم دارند  چرا که میتواند با هزینه بسیار کمتری سازه را در اختیار متقاضیان قرار دهد , قیمت سوله دست دوم ارزانتر از سوله نو است این را بررسی لیست قیمت سوله دست دوم متوجه می شویم. سوله دست دوم باید تست کنترل کیفیت را پشت سر گذاشته و شرایط لازم برای استفاده را داشته باشد از این رو استفاده از آن هم میتواند هزینه ها را کاهش دهد و هم میتواند کیفیت و امنیت را به دنبال داشته باشد اما نکته مهم در زیر سازی و برپاساختن اصولی بر اساس استاندارد های ساخت و ساز است تا بتواند امنیت و کیفیت را تامین سازد و از خطرات احتمالی جلوگیری کند. 

مرکز فروش سوله دست دوم ما سازه هایی را به فروش می رساند که به روز و در عین حال زیبا و شکیل هستند و قیمت مناسبی هم دارند , مجموعه ما اقدام به فروش سوله در کرمان نیز می کند به این صورت که سازه را طبق خواست و نظر مشتری طراحی سپس می سازد و در کوتاهترین زمان به دست متقاضی می رساند سوله های کارکرده قابل فروش نیز در این مجموعه وجود دارند که با قیمت کمتری ارائه می گردند هنگامی که کیفیت سازه خیلی مهم نباشد می توان از این نوع سوله ها استفاده نمود .



آردینی اوخو
پنجشنبه 30 فروردین 1397
بؤلوملر :

فروش سوله در تهران

0 گؤروش
یازار:‌

فروش سوله در تهران 

در این مقاله قصد داریم شما را با سوله و مشخصات آن آشنا کنیم :

مشخصات ظاهری سوله

شکل قاب فلزی می تواند بصورت یک قاب ساده باشد یا مرکب و یا با یک ستون وسط یا ستون وسط ترکیبی و یا با یک شیب (یک طرفه) که می توان برای روشنایی در سقف نورگیر نصب کرد. یک طرف و دو طرف سایبان می تواند در اطراف سالن نصب گردد. همچنین در سالن های تولیدی نصب جرثقیل سقفی بسیار متداول است.

ابعاد ظاهری سوله

سالن های سوله می تواند تا دهنه حدود ۶۰ متر تولید شود و معمولا دهنه های سالنهای مورد نیاز از ۱۰ متر تا ۲۵ متر با یک قاب ساده می باشد و متوسط دهنه در صنایع ۲۰ متر وارتفاع معمول ۶ متر می باشد.

وزن سازه 

سوله ها به دو صورت سبک وزن و سنگین وزن ساخته می شوند , قیمت هر متر مربع سوله سبک به صرفه تر از سوله ی سنگین است و با نام سوله سبک وارزان شناخته می شوند به همین دلیل هم خریداران این نوع سازه ها را ترجیح می دهند  و سازنده سوله هم بیش تر تمایل به ساخت سوله سبک دارند .

روش ساخت سازه 

سازه ها به سه روش خرپایی , یو بی ام و تیرورقی ساخته می شوند . در سوله سبک خرپایی از علم مدرن و روز دنیا بهره گرفته شده است به همین دلیل هم سازه های ساخته شده به این روش از استحکام و قدرت بالا و قیمت ارزان تری برخوردار هستند اما در روش هایی چون تیرورقی که سازه ها در آن ها با وزن بالایی ساخته می شود قیمت بالاتر است .

خرید و فروش سوله در تهران بیش تر با هدف ایجاد و احداث واحدهای تولیدی و ساخت سوله صنعتی صورت می پذیرد البته از این سازه ها می توان در موارد متعددی چون استادیوم ها , شهربازی ها , دامداری ها و گاوداری ها , مرغداری ها و .. استفاده نمود .



آردینی اوخو
پنجشنبه 30 فروردین 1397
بؤلوملر :

سوله دست دوم ارزان

0 گؤروش
یازار:‌

سوله دست دوم ارزان

سوله دست دو مهم ترین سازه صنعتی برای راه اندازی کسب و کار های تلقی میشود و لازم است  در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشیم .  سوله دست دو  در عین اینکه میتواند راه گشای مشکلات ما در تامین سازه های صنعتی باشد ریسک های زیادی دارد. 

توان تامین سوله های دست دوم شاید به علت پیچیدگی بازسازی تعمیرات فرایند ساده ای نباشد از این رو نیاز است تا با تکیه بر توان بالای فنی ومهندسی مورد نیاز فرایند بازسازی و ترمیم سوله توسط شرکت های با توان فنی بالا و برخوردار از نیروی مهندسی انجام پذیرد .  

سوله دست دوم ارزان را باید از مجموعه هایی خریداری نمود که ضمانت سازه های خود را تا مدتی بدهند که در صورت ایجاد خرابی یا مشکل به خریدار برای حل آن کمک کنند .

گاهی هم خریداران و کارفرمایان تمایل بیش تری به خرید سوله نو دارند تا سازه دقیقا مطابق با نیاز و خواسته شان طراحی و ساخته شود و سوله ساز هم برای کسب رضایت خریدار سازه را به بهترین نحو می سازد و به مشتری تحویل می دهد , بیش ترین درخواست ها در زمینه ساخت سوله مربوط به سوله سبک خرپایی است چرا که این سازه ها هم قیمت مناسبی دارند و هم استحکام بالایی .

لیست قیمت سوله دست دو

سازه های فلزی ساختمانی در انواع مختلفی وجود دارند و با نام های تجاری مختلفی خرید و فروش میشوند که هریک بیانگر یک نوع خاص از سوله های فلزی هستند انتخاب مناسب ترین سازه فلزی می تواند بسته به نوع فعالیت مد نظر برای اجرا در نظر گرفته شود. اگر قصد خرید سوله نو و یا خرید سوله دست دو داشته باشید در گام اول باید این موارد را بدانید . 


  • قیمت سوله دست دوم تک دهانه به صورت ۸
  • قیمت سوله دست دوم ، دو یا چند دهنه با ستون مشترک به صورت ۸۸ یا ۸۸۸یا ۸۸۸۸
  • قیمت سوله دست دوم دو دهانه به صورت ۸۸
  • سوله دست دوم قوسی
  • سوله دست دوم چند ضلعی


آردینی اوخو
چهارشنبه 29 فروردین 1397
بؤلوملر :

خرید سوله دست دوم ارزان

0 گؤروش
یازار:‌

خرید سوله دست دوم

یکی از پارامترهایی که در خرید سوله دست دوم باید به آن توجه داشت وزن آن است , با افزایش وزن سازه قیمت آن هم افزایش می یابد در حالی که خریدار به دلیل ارزان تر بودن سوله دست دوم نسبت به سوله نو این نوع سوله را انتخاب نموده است .سوله دست دوم آماده در مواردی که زمان از اهمیت بالایی برخوردار است انتخاب بسیار مناسب و بجایی است .

در این موارد افراد حتی می توانند به سمت اجاره سوله رفته و یا با خرید سوله در تهران و خرید سوله در شهریار و یا مثلا خرید سوله در اصفهان به هدف خود که همان بهره برداری موقت از سوله هاست برسند.

افرادی که قصد اجاره سوله را دارند می توانند به مراکز اجاره سوله در جاده مخصوص مراجعه کنند. و برای مدتی سوله ای را که متناسب با کاربری شان باشد را اجاره نمایند.

نکات مهم در خرید سوله 

هنگام خرید سوله دست دوم به وزن سوله نیز توجه ویژه ای باید نمود چراکه علت استفاده از سوله دست دوم ارزانتربودن آن نسبت به سوله نو می باشد.به طور مثال اگر برای 1000 متر مساحت ساخت سوله 60 تن به ازای هرکیلو 15.000 ریال سوله دست دوم خریداری شودوهمان متراژ رابا 36 تن سوله نو به ازای هرکیلو 25.000 ریال ساخته شود از نظرقیمت سوله برابر و به هر حال سوله نونسبت به سوله دست دوم مزیت هاوتفاوت هایی دارد.

از نکات مهم دیگر در مورد سوله دست دوم توجه به میزان اصطحلاک،کیفیت رنگ وتکمیل بودن متعلقات آن می باشد.

لازم به ذکر است سوله دست دوم فقط درمکان هایی که نظارت نظام مهندسی وشهرداری وجودندارد قابل اجرامی باشدکه دربعضی مواردخریداران به این نکته توجه ننموده وپس ازاجرای سوله دست دوم ازلحاظ تاییدیه نظامم هندسی وشهرداری بامشکلات زیادی مواجه می گردند.


آردینی اوخو
چهارشنبه 29 فروردین 1397
بؤلوملر :

فروش سوله نو

0 گؤروش
یازار:‌

فروش سوله نو

سوله ساز هنگام ساخت سوله باید تمام مراحل و جزئیات کار را در نظر داشته باشد :

اولین مرحله در ساخت سوله تعیین کاربری آن است که از سوی کارفرما اطلاعاتی در این باره در اختیار سازنده قرار گرفته می شود پس از مشخص شدن نوع کاربری سازه نوبت به انتخاب زمین نصب و احداث سازه است که بدین منظور کارفرما زمینی را با متراژ دلخواه خود به سازنده معرفی می کند .

سازندگان با بررسی تمام جوانب شروع به ساخت سازه می نمایند , منظور از ساخت سازه : طراحی , تولید و نصب آن است .

سوله فروشی اطراف تهران عمدتا به جهت احداث مراکز صنعتی صورت می پذیرد فروش سوله در شهرک صنعتی قوانیت و ضوابط مختص خود را دارد در این سازه ها باید به کیفیت و انسجام سازه توجه ویژه نمود البته در ساخت سوله گاوداری , ساخت سوله مرغداری , ساخت سوله ورزشی و .. نیز از این سازه های فلزی استفاده می شود .

فروش سوله نو در مجموعه های و شرکت هایی که در این زمینه اشتغال دارند صورت می پذیرد این مجموعه با در اختیار داشتن امکاناتی به روز سعی در ساخت سوله هایی مدرن و مجهز دارند که تا حد زیادی هم موفق بوده اند .

نکاتی که در راه اندازی و احداث سوله باید به دقت بررسی کرد :

محل سوله :

در انتخاب محل احداث سوله وسواس زیادی بخرج دهید . ابتدا مسیرو محل طرح را بخوبی کنترل نمایید اگر طرح شما به مکان و بازار خاصی باید نزدیک باشد درآن محل ها اقدام به تهیه زمین نمایید و اگر تولیدات شما نیازمند و وابسته به بازار خاصی نیست میتوانید از شهرکهای صنعتی و یا از موقعیتهای دیگر جهت احداث و ساخت سوله استفاده نمایید . 

مشاوره دقیق  :

در ساخت سوله همیشه با چند نفر از کارافرین ها و کسانی که قبل از شما اقدام به ساخت سوله کرده اند مشاوره نمایید. ابعاد سوله را طوری در نظر بگیرید در آینده بخاطر بزرگ بودن یا کوچک بودن به زحمت نیفتید .


آردینی اوخو
چهارشنبه 29 فروردین 1397
بؤلوملر :

سازنده انواع سوله سبک

0 گؤروش
یازار:‌

سازنده سوله سبک

با توجه به گسترش پیدا کردن استفاده از سوله ها در زمان فعلی، وزن سازه های در حال تولید کاهش پیدا کرده و آن ها را با نام سوله سبک و ارزان به بازار عرضه می کنند. 

سازنده سوله سبک به ویژگی مقرون به صرفه بودن و سبک وزنی سازه های تولیدی توجه خاص دارد. تا در حد امکان بتواند قیمت هر متر مربع سوله سبک را هر چه بیشتر کاهش دهد.

سبک سازی سوله

سبک سازی سوله ها را می توان به دو صورت انجام داد :

پایین آوردن وزن سازه ساختمان

فولاد مصرفی در ساخت سازه با ساخت اصولی سوله به میزان زیادی کاهش می یابد به این ترتیب هم وزن کلی سازه کاهش می یابد .

پایین آوردن وزن اجزای ساختمان

کاهش وزن اجزا و قطعات سازه مانند جرثقیل های نصب شده در سوله موجب پایین وزن ساختمان می گردد

البته باید توجه داشت که کیفیت و استحکام ساخت سوله به دلیل سبک سازی سوله کاهش نیابد .

از جمله سوله هایی که با وزن سبک ساخته می شوند سوله های سبک خرپایی هستند که مزایای آن ها  به قرار زیر است:


  • امکان اجرای این سوله سبک خرپایی بادهانه نامحدود و ارتفاع دلخواه
  • کاهش مصرف فولاد در سوله سبک خرپایی تا ۴۰% -کاهش ۳۰% هزینه ها به نسبت سوله های رایج و امکان تولید سوله ارزان
  • استحکام بالاتر سوله خرپایی نسبت به سوله های تیرورقی
  • پوشش دهی کلیه فضاهایی که نیاز به جرثقیل ندارند مانند انبارها ، سالن های تولید صنعتی و ...
  • صرفه اقتصادی: سوله سبک خرپایی به طور متوسط 15 درصد از سوله های ساخته شده با تیر ورق ارزانتر می باشد.
  • نصب سریع و آسان: این نوع سازه بدون نیاز به تخصص یا ابزار خاص، حتی توسط خریدار قابل نصب می باشد.
  • قابلیت برچیده شدن و استقرار مجدد: امکان جابجایی بدون نیاز به دمونتاژ سازه وجود دارد.

در پس این مطلب می بایست این نکته را هم در نظر داشته باشیم که سوله سبک دست دوم از نوع خرپایی نیز در بازار فعلی برای افرادی که قصد خرید دارند، موجود می باشد. 


آردینی اوخو
سه شنبه 28 فروردین 1397
بؤلوملر :

ساخت سوله های گاوداری

0 گؤروش
یازار:‌

ساخت سوله گاوداری

سوله یک سازه با کاربری های مختلف است که می توان از آن در مصارف گوناگونی استفاده کرد جنس این سازه ها از فلز می باشد به همین دلیل هم سازه ای ایمن محسوب می شوند که با قیمت مناسبی ساخته می شوند از لحاظ ساختاری با سایر انواع سازه های فلزی متفاوت هستند و این به دلیل نوع ساخت و سازشان است .

ساخت سوله صنعتی در حال حاضر به عنوان بهترین جایگزین ساختمان سازی مورد توجه کاربران از آن ها قرار گرفته است. کاربردهایی مانند ساخت سوله مرغداری ، ساخت سوله ورزشی و ... 

افرادی که به دنبال کاهش هزینه ساخت سوله و ساخت سوله ارزان می باشند به این نکته دقت کنند که ، از سوله های دست دوم نیز می توان در گاوداری ها استفاده نمود خریداران می توانند با خرید سوله دست دوم تا حدی در هزینه های جاری و قیمت ساخت سوله خود صرفه جویی کنند. لیست قیمت سوله دست دوم را بنا به نوع سوله و سال ساخت آن تعیین می کنند هراندازه که سوله ها جدیدتر باشند و ظاهر فنی سالم تری داشته باشند قیمت بالاتری هم دارند از فاکتورهای دیگری که در تعیین هزینه های ساخت سوله تاثیرگذار هستند می توان موارد زیر را نام برد :

ابعاد سازه , وزن سازه ,  پهنای دهانه سازه , مصالح به کاررفته درسازه و ..

از ویژگی های ساخت سوله گاوداری می توان به ابعاد آن ها اشاره نمود , این سوله ها با متراژ نسبتا بالایی ساخته می شوند تا فضای کافی برای نصب تجهیزات و نیز نگهداری دام ها داشته باشند از دیگر خصوصیات این نوع سوله ها استحکام آن هاست بدین منظور باید از متریال و مصالح مرغوب استفاده نمود و ساخت سازه توسط علم و تجهیزات روز صورت پذیرد .



آردینی اوخو
سه شنبه 28 فروردین 1397
بؤلوملر :

لیست شرکت های سوله سازی

0 گؤروش
یازار:‌

لیست شرکت های سوله سازی

سوله سازه ای فلزی و دارای سقف شیب دار است که برای ایجادد کاربری هایی که نیاز به محوطه گسترده دارند، ساخته و عرضه می شود . این کاربری ها می توانند در حوزه های صنعتی و غیر صنعتی باشند.

سوله ها در چند نوع تیر ورق -  خرپایی و یو بی ام قابلیت تولید دارند که هر کدام از آن ها دارای مراحل ساختی می باشند که در ادامه به توضیح مختصری در این رابطه می پردازیم.

مراحل ساخت

مراحل کلی ساخت عبارت اند از :

طراحی سازه

ساخت سازه

تمیز کاری

اجرا سازه

اسکلت فلزی سازه و به طور کلی سوله توسط نرم افزارهایی بوسیله ی طراح ,طراحی می گردد این طرح ها باید توسط بازرسان کنترل کیفیت بررسی می شوند .

حال نوبت به ساخت سازه می باشد که به نوبه خود بخش مهمی از کار را دربر می گردد .

پس از ساخت سازه عملیات تمیزکاری صورت می گیرد و سوله برای نصب آماده می شود.

و درآخر هم سوله به محل مورد نظر حمل شده و توسط تکنسین ها نصب می گردد .

در شمار لیست شرکت های سوله سازی می توان برترین آن ها را سوله سازی در تهرانسوله سازی اردبیل و سوله سازی مشهد دانست که سعی کرده اند بهترین سازه ها را تولید کرده و به مشتریان خود تحویل بدهند.

سوله ساز با استفاده از امکاناتی که در دسترس دارد می تواند مطابق با تکنولوژی های روز دنیا سازه هایی را تولید نماید و با ارائه کیفیتی برتر نام شرکت سوله سازی خود را در لیست شرکت های سوله سازی که در این زمینه حرفی برای گفتن دارند قرار دهد.

قیمت سوله سازی را عوامل مختلفی مانند نوع سوله و کاربری آن – میران فولاد به کار رفته در ساخت آن ها -  سفارشات و شخصی سازی ها و بسیاری از عوامل دیگر تعیین می کنند.


آردینی اوخو
سه شنبه 28 فروردین 1397
بؤلوملر :

ساخت انواع سوله

0 گؤروش
یازار:‌

ساخت سوله

هر کدام از سوله ها دارای اجزای متفاوتی هستند که معمولا از روش هایی مانند جوشکاری، پیچ و مهره و دوختن برای اتصال آن ها به یکدیگر استفاده می کنند.

در رابطه با میزان قیمت ساخت سوله ها می توان گفت که عوامل مختلفی مانند وزن اسکلت و میزان فوندانسیون به کار برده شده در آن ، نوع زمین محل احداث و شیب زمین و تراکم خاک و طول و عرض و ارتفاع سوله و … در تعیین هزینه ساخت سوله دخیل هستند.

از انواع سوله ها می توان سوله تیرورقی، سوله خرپایی، سوله یو بی ام نام برد . امروزه استفاده از سوله های تیرورقی در قیاس با سوله های یو بی ام و علی الخصوص خرپایی کاهش یافته است.

سوله ها در موارد متعددی مورد استفاده قرار می گیرند :

ساخت سوله مرغداری

می توان از این سازه ها در ساخت سوله مرغداری ها و سالن های پرورش طیور استفاده نمود چرا که علاوه بر فضای کافی این سازه ها تهویه مطبوعی هم دارند .

ساخت سوله دامداری

ساخت سوله دامداری ها نیز مانند سالن های پرورش مرغ و طیور نیاز به فضای گسترده و اسکلت بندی مقاومی دارند از همین رو از سوله ها در این سازه ها استفاده می شود .

ساخت سوله ورزشی 

در سوله های ورزشی نیاز است تا سازه با دهانه ی بزرگ و بدون نگهدارنده میانی ساخته شود , زیبایی ظاهری سازه هم در این مورد اهمیت دارد .

یکی از موارد مهم در سوله قیمت آن است , برای محاسبه هزینه ساخت سوله باید به نکاتی از این دست توجه نمود :

ابعاد سوله

اندازه به طور مستقیم بر قیمت هر متر مربع سوله سبک و یا سنگین  تاثیر می گذارد. به طور کلی هزینه صرفه جویی در هر متر مربع و افزایش در اطراف آستانه های مشابه بدون در نظر گرفتن هر عامل دیگر، رخ می دهد.

محل پروژه 

ساختمان های فلزی به طور خاص برای مکان شما طراحی می‌شوند و استانداردهای محلی و بارها باید در آن ها تامین شود .



آردینی اوخو
دوشنبه 27 فروردین 1397
بؤلوملر :